Haemme kahta yleis- tai erikoislääkäriä

14082016

Palvelemme kysynnän jatkaessa kasvuaan haemme Ouluun kahta yleis- tai erikoislääkäriä. Tarjoamme monipuolista ja vaihtelevaa lääkärin työtä kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössämme. Työtehtävät voidaan räätälöidä sinua kiinnostavista osa-alueista, kuten vastaanotosta, kotikäyneistä tai Caritas Sairaalassa työskentelystä.

Yleislääkäriltä odotamme muutaman vuoden kokemusta yleislääkärin tehtävistä esimerkiksi terveyskeskuksessa. Erikoislääkärin työhön soveltuvia erikoisaloja ovat sisätautien, geriatrian ja yleislääketieteen erikoisalat.

Tarjoamme hyvät konsultaatiomahdollisuudet ja kollegatukea. Saat tehtävään hyv’n perehdytyksen ja koulutuksiin pääset joustavasti. Tule mukaan joukkoomme tuottamaan aidosti paikkallisia ja laadukkaita terveyspalveluja.

Hae tehtävää 31.8.2016 mennessä: petteri.viramo@caritaslaiset.fi.

Lisätietoja tehtävästä: Toimitusjohtaja Timo Kaukonen, timo.kaukonen@caritaslaiset.fi, puh. 040 171 5474, lääketieteellinen johtaja Petteri Viramo, 040 170 2072.