Haemme lähihoitajia Ouluun ja Rovaniemelle

10012019

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Toiminnan tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi. Meille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Caritas Yhteisöön kuuluu noin 450 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia.

Haemme LÄHIHOITAJIA (kymmenen tehtävää) Ouluun

Haemme Ouluun vanhusten ja vammaisten eri asumispalveluihin lähihoitajia ja avustajaa toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto. Arvostamme aiempaa kokemusta vanhus- ja/tai vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan tai 18.2.2019. Lähihoitajan työ on pääsääntöisesti kolmivuorotyötä. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävää hakevan henkilön on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Hae tehtävää 27.1. mennessä täyttämällä sähköinen hakulomake. Linkki hakemukseen

Lisätietoja:
Lisätietoja tehtävistä antaa palvelupäällikkö Eija Anttila ma-pe klo 10-14, puh. 045 805 5858.

Haemme LÄHIHOITAJIA Rovaniemelle vammaistyöhön

Caritas Rovaniemellä on tarjolla vakituista työtä, sijaisuuksia sekä keikkatyötä lähihoitajan tehtäviin vammaisten asumispalveluyksiköissä. Työ on pääsääntöisesti kolmivuorotyötä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen.

Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan, ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Arvostamme aiempaa kokemusta vammais- ja/tai vanhustyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Edellytyksenä sijaisuuksiin opiskelijoille:
– Lähihoitajalla perusopintojen hyväksytty suorittaminen
– Sairaanhoitajaopiskelijoilta väh. 70 op:n suorittaminen

Täytämme tehtävät sitä mukaan, kun sopiva henkilö löytyy tehtävään. Hae paikkaa siis mahdollisimman pian.

Hakemus lähihoitajan toistaiseksi voimassa olevaan tehtävään

Rekisteröityminen sijaiseksi (keikkatyö ja eripituiset sijaisuudet, jatkuva haku)

(Sijaiset.fi-palvelussa valitse lomakkeesta ”Olen kiinnostunut yksiköstä Caritas Rovaniemi”)

Lisätiedot tehtävistä:
Palvelupäällikkö Nina Siira-Kuoksa
nina.siira-kuoksa@caritaslaiset.fi
p. 045 675 9329 (parhaiten arkisin klo 12-14).

Työpaikan osoite: Lapinkatu 1