Haemme lähihoitajia sisäisen sijaisen vakituiseen tehtävään

18042019

pyörätuoli_miehet_

Etsimme lähihoitajia sisäisen sijaisen vakituiseen tehtävään (3 tehtävää).

Kyseessä on sisäisen sijaisen toistaiseksi voimassa oleva tehtävä, eli työ toteutuu vaihtelevasti Caritas Palvelut Oy:n eri yksiköissä: vanhusten ja vammaisten asumispalveluissa sekä kotihoidossa. Sisäinen sijainen tekee äkillisestä poissaolosta johtuvia lyhyitä sijaisuuksia. Tehtävässä tarvitaan hyvää ammattitaitoa, joustavuutta, kykyä mukautua osaksi erilaisia työtiimejä sekä rohkeaa työasennetta. Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto. Työ edellyttää ajokorttia.

Työvuorot suunnitellaan kuudeksi viikoksi kerrallaan jaksotyön mukaisesti. Työ on pääsääntöisesti kaksivuorotyötä. Työtehtävät määrittyvät kunkin palveluyksikön toiminnan mukaisesti.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, tiimityötä hyvässä hengessä, koulutusmahdollisuuksia ja monipuolisia henkilöstöetuja. Tehtäväkohtainen palkka määräytyy Yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n G21 palkkaluokan mukaan. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Ennen työn vastaanottamista tulee tehtävään valitun toimittaa lääkärin lausunto soveltuvuudesta lähihoitajan tehtävään. Tehtävää hakevan henkilön on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Hakuaikaa tehtävään on 2.5.2019 saakka: Täytä sähköinen hakemus.

Teemme haastatteluja ja valintoja jo hakuajalla, joten toimithan nopeasti.

Lisätietoja tehtävästä:
Sinikka Sirviö, palvelupäällikkö, 040 520 6211, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi