Haemme liiketoimintajohtajaa hyvinvointi- ja terveyspalveluihin

18122017

Caritas on yhteiskunnallista vastuuta kantava ja yhteistä hyvää tekevä yhteisö. Tarjoamme monipuolisia palveluasumisen, kuntoutuksen ja kotihoidon palveluita erityisesti ikäihmisille ja vammaisille Oulun seudulla, ja vuodesta 2017 alkaen myös Rovaniemellä. Palveluita täydentää Oulussa Caritas Sairaala.

Olemme yhteiskunnallinen yritys. Liiketoimintamme tuottoja ohjataan pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi. Olemme myös merkittävä työnantaja. Meillä työskentelee lähes 450 alan osaajaa. Tule mukaan rakentamaan kanssamme pohjoissuomalaista menestystarinaa!

Vahvistamme organisaatiotamme ja haemme joukkoomme
LIIKETOIMINTAJOHTAJAA vastaamaan hyvinvointi- ja terveyspalveluista

Liiketoimintajohtaja johtaa ja kehittää Hyvinvointi ja terveys -liiketoimintaa, sekä luo sisältöjä vanhuspalveluihin ja kotihoitoon uusien palvelukonseptien rakentamiseksi Caritaksen arvojen mukaisesti. Liiketoimintajohtaja toimii Caritas Sairaalan ja Caritas Kuntoutuksen palvelupäälliköiden esimiehenä. Liiketoimintajohtaja on konsernin johtoryhmän jäsen ja toimii toimitusjohtajan alaisuudessa.

Tehtävässäsi vastaat avainasiakas- ja kumppanuussuhteista sekä uusasiakashankinnasta. Varmistat, että asiakasratkaisut vastaavat asiakaslupausta ja laatustandardeja, sekä rakentavat osaltaan vahvaa Caritas-brändiä. Luot tehtävässäsi hyvät suhteet kuntien, elinkeinoelämän ja kolmannen sektorin kanssa.

Tehtävä edellyttää ylempää korkeakoulututkintoa (esim. YTM, HTM, TTM) ja yli 10 vuoden kokemusta sosiaali- ja terveydenhuollon johtamisesta. Erityisesti edellytämme laaja-alaista ymmärrystä vanhustyöstä sekä kotihoidosta ja -kuntoutuksesta.

Hakemamme henkilö on innovatiivinen ja nauttii uudenlaisten palvelumallien aktiivisesta kehittämisestä yhdessä muiden talon asiantuntijoiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Olet yhteistyökykyinen ja omaat hyvät vuorovaikutustaidot. Lisäksi omaat liiketoiminnallisen ajattelutavan ja pystyt kantamaan kokonaisvastuun liiketoiminta-alueesi taloudesta ja toiminnasta.

Tarjoamme sinulle näköalapaikan pohjoissuomalaisen ja yhteiskunnallisen yrityksen hyvinvointi- ja terveyspalvelujen johtamiseen ja innovatiiviseen kehittämiseen. Työyhteisössämme tutkitusti arvostetaan yrityksemme arvoja, joista erityisesti yhteisöllisyys ja ylpeys caritaslaisuudesta ovat vahvuutenamme.

Tehtävässä on 4 kuukauden koeaika ja tehtävään valitun on toimitettava lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakeminen: Hae tehtävää 7.1.2018 mennessä. Hakemus, CV ja palkkatoivomus pyydetään lähettämään sähköisen järjestelmän kautta

Lisätiedot: Lisätietoja tehtävästä antaa toimitusjohtaja Petteri Viramo, 040 170 2072, petteri.viramo@caritaslaiset.fi