Kesätöihin Caritakseen – Lähihoitajien haku alkanut

17012019

Kempele 063_1

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys -merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 450 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme kevään ja kesän ajalle LÄHIHOITAJIA

Haemme Ouluun vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin sekä kotiin annettaviin palveluihin lähihoitajia erimittaisiin sijaisuuksiin.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto, huomioimme myös lähihoitajaopiskelijoiden hakemukset (perusopinnot tulee olla suoritettuna). Sijaisuuksia voivat hakea myös sairaanhoitajaopiskelijat. Arvostamme aiempaa kokemusta vanhus- ja/tai vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä.

Työsuhde on määräaikainen ja alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävät sisältävät vuorotyötä ja käytössä on koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävää hakevan henkilön on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin (poislukien opiskelijat). Tehtävää hakevan opiskelijan on esitettävä ajantasainen opintorekisteriote.

Lisätietoja tehtävistä antaa:
ma-pe klo 10-14 palvelupäällikkö Eija Anttila, puh. 045 805 5858.

Täytä sähköinen hakemus 28.2.2019 mennessä. Hakulomakkeeseen tästä

Katso kaikki Caritaksessa avoinna ovat tehtävät täältä