Omalääkäri palvelee kokonaisvaltaisesti

29012017

Caritas omalääkäripalvelu

Caritas Omalääkäri on uusi palvelu, jossa asiakkaalle nimetään henkilökohtainen terveystiimi ja yhteydenpito on helppoa. Omalääkäri-palvelussa ei ole kiinteitä kuukausi- tai vuosimaksuja vaan asiakas maksaa vain käyttämistään palveluista. Caritas Omalääkäri on samalla myös etuasiakkuus Caritas Lääkäritaloon. Asiakaskortilla saa tuntuvia etuja myös muista talon palveluista.

Palvelulle on ollut kysyntää jo pitkään. – Moni huomaa ainutlaatuisen työterveyspalvelujärjestelmämme merkityksen siinä vaiheessa, kun jää eläkkeelle. Usealle tulee yllätyksenä julkisen terveydenhuollon monimutkainen palvelujärjestelmä ja niukat resurssit. Ajan lääkärille saakin ehkä vasta viikkojen päähän tai akuuttitilanteessa joudut odottamaan terveysasemalla tuntikausia. Ja jokaisella kerralla sinua saattaa palvella eri hoitaja tai lääkäri. Omalääkäripalvelu jatkaa tavallaan siitä, mihin työterveyspalvelu päättyy. Terveystiimi ottaa haltuun asiakkaan terveysasiat ja asiointi helpottuu.”, toteaa Caritas Lääkäritalon toimitusjohtaja Paula Tuominen.

Omalääkäripalvelussa seurataan yleistä terveydentilaa, hoidetaan sairauksia ja lääkehoitoa tarkastellaan kokonaisuutena. Kokonaisvaltaisuus on täten myös hoidon ja tutkimusten määrän järkevää mitoittamista. Kun lääkäri tietää potilaan koko terveyshistorian ja elämäntilanteen, hän osaa peilata terveyden ongelmia tähän taustaan. Jatkossa joka lääkärikäynnillä ei tarvitse käydä asioita uudestaan läpi, vaan lääkäri tietää myös aiemmat vaivat, lääkitykset, allergiat ja muut potilaan kuntoon liittyvät asiat. Jos Omalääkärin oman asiantuntemuksen lisäksi tarvitaan erikoisalojen erikoislääkäriosaamista, lääkäri konsultoi kollegoitaan ja näin varmistaa parhaimman mahdollisen hoidon.

Varaa aika Omalääkärin ensikäynnille numerosta 044 734 0310.

Tutustu tarkemmin palveluun