Keskellä elämää

Tervetuloa sivustollemme! Caritas tarjoaa monipuolista palveluasumista sekä palveluita kotiin Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Haluamme mahdollistaa vanhusten ja vammaisten hyvää elämää. Aktiivinen yhteisötoimintamme tuo sisältöä arkeen.

Kesätöihin Caritakseen!

Tiedämme, että työuran ensimmäiset työpaikat ovat niitä tärkeimpiä. Haluamme tarjota hyvän työpaikan, jossa voit kartuttaa arvokasta työkokemusta ja kehittyä sote-alan ammattilaisena.

Meillä hyvä kesätyö tarkoittaa muutakin, kuin laadukasta kesätyöpaikkaa ja hyvää kesätyökokemusta: pääset tekemään työtä, jolla on valtava merkitys asiakkaidemme arjelle.

Kesätyö 2021

Palvelujamme

Asumispalvelut

Tarjoamme palveluasumista ikääntyneille ja vammaisille henkilöille.

Kotiapu

Kotihoitopalvelumme tuovat turvaa ja apua arkeen.

UUTTA! Päivätoimintaa vanhuksille

Tarjoamme virkistävää päivätoimintaa Metsolan Kartanossa arkisin klo 9-15 välisenä aikana.

Ravintolat

Kaikille avoimet lounasravintolamme palvelevat Oulussa ja Rovaniemellä.

Caritaslaiset sosiaalisessa mediassa

Lounaslistat

Caritaksen ravintoloissa voit nauttia herkullisen ja edullisen lounaan. Ravitsevan ja laadukkaan ravinnon lisäksi asiakkaidemme henkilökohtainen palvelu on meille tärkeää. Mikäli tarvitset apua, ystävällinen henkilökuntamme auttaa ruuan noutamisessa ja pöytiin siirtymisessä. Lounasravintolamme palvelevat Oulussa ja Rovaniemellä.

Lounaslistat ja sijainnit

Autamme mielellämme kaikkiin palveluihimme liittyvissä kysymyksissä.

Ota meihin yhteyttä

Tule vapaaehtoiseksi

Voit osaltasi olla mukana työssämme yksinäisyyttä vastaan osallistumalla vapaaehtoistoimintaan. Yhdessä voimme tehdä enemmän hyvää!

Vapaaehtoiseksi