Hyvää elämää vanhuksille ja vammaisille

Caritas Palvelut Oy tuottaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Olemme yhteiskunnallinen yritys – teemme jokapäiväisen työmme lisäksi liiketoimintamme kautta yhteiskunnalllista hyvää. Harjoittamme vastuullista liiketoimintaa ja toimimme vahvalla arvopohjalla.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Caritas-Säätiö myi koko Caritas Palvelut Oy:n osakekannan Helsingin Diakonissalaitoksen säätiölle 31.8.2020.

Helsingin Diakonissalaitoksen säätiö sr

Helsingin Diakonissalaitos on 155-vuotias säätiö, joka tekee rohkeasti työtä ihmisarvoisen elämän puolesta. Säätiö tarjoaa yhdessä siihen kuuluvan Rinnekodin sekä tytäryritysten Diakonissalaitoksen Hoivan ja Caritas Palveluiden kanssa vaikuttavia sosiaali- ja terveyspalveluita, jotka parantavat asiakkaiden arkea.

Diakonissalaitos työllistää valtakunnallisesti noin 2900 henkilöä ja sen yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2020 oli 179 M€. Säätiö on yhteiskunnallinen yritys ja kannattava liiketoiminta on väline paremman ja oikeudenmukaisemman yhteiskunnan rakentamiseen.