Palveluasuntoja

Caritas Alppila

Caritas Alppila tarjoaa vammaisille henkilöille palveluasumista asumisryhmässä. Ammattitaitoisen henkilökuntamme apu ja ohjaus ovat saatavilla kaikkina vuorokauden aikoina, ja asiakkailla on myös käytössään hälytyskutsupalvelu. Talossa on viihtyisä yhteistila, jossa voidaan viettää mukavaa yhteistä aikaa ja ruokailla.

Caritas Alppilassa on 11 korkeatasoista asuntoa vammaisille henkilöille. Lähellä sijaitsevat myös Välivainion ja Tuiran palvelut.

Asuntojen esteettömyyteen on kiinnitetty erityisesti huomiota.

Osoite: Muottikatu 6, Oulu, Suomi

Puhelin: 044 736 8190 / palveluesimies Päivi Ahokas

24/7 Puhelin: 044 468 4237 / henkilökunta

Paikkatiedustelut: 050 375 8276 / asiakkuussuunnittelija Anu Havana

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2013

Asuntomäärä: 11

Hissi: Kyllä

Lasitettu parveke: Kyllä

Caritas Alppila sijaitsee Alppilan uudella asuinalueella palvelujen läheisyydessä hyvien kulkuyhteyksien varrella. Kuivaushuone, sauna ja irtainvarastot ovat asukkaiden käytössä. B-talossa on asukkaiden yhteinen pyykkitupa. Jokaisessa asunnossa on lasitettu parveke.

Palvelut

• Henkilökunta on tavoitettavissa kaikkina vuorokauden aikoina
  • Caritaksen ateriapalvelut
  • Caritaksen siivouspalvelut
  • Mahdollisuus henkilökohtaiseen apuun
  • Mahdollisuus päivätoimintaan

Tilaa esitteitä

Lue lisää Caritaksen palveluista vammaisille

Yhteisötoimintaa

Caritas järjestää monipuolista yhteisöllistä toimintaa asukkailleen, kuten retkiä, leirejä ja vierailuja eri kohteissa. Tapahtumiin voi osallistua halutessaan.

Seuraa monipuolista toimintaamme myös Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.