Palveluasuntoja

Caritas Härkälinna

Uudella Etelätullin asuinalueella sijaitseva Caritas Härkälinna tarjoaa laadukkaita esteettömiä vuokra-asuntoja kaikenikäisten tarpeisiin, ikäihmisille ja vammaisille henkilöille. Sijainti on ihanteellinen – sekä Limingantullin että keskustan alati kehittyvät palvelut harrastusmahdollisuuksineen ovat vain kävelymatkan päässä.

Härkälinnan asukkailla on mahdollisuus saada kotihoidon ja siivouksen palveluja, turvarannekepalvelu, sekä ateria kotiinkuljetuksella. Talossa voi asua myös ilman palvelujen tarvetta, mutta elämäntilanteen muuttuessa palvelut ovat helposti järjestettävissä. Talossa on lisäksi liikuntarajoitteisten palveluasumista.

Kuusikerroksisen Härkälinnan katutasossa on monitoimitilaa asukkaiden yhteiskäyttöön. Itsenäisen asumisen asunnot sijaitsevat kerroksissa 5.-6.

Osoite: Rautatienkatu 88, Oulu, Suomi

Paikkatiedustelut: 040 505 1490

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2015

Asuntomäärä: 50

Hissi: Kyllä

Lasitettu parveke: Kyllä

• Yhteiset saunatilat ja pesutupa kellarikerroksessa
  • Yhteinen monitoimitila asukkaiden käyttöön

Caritas Härkälinna sijaitsee Etelätullin yhä kehittyvällä alueella monipuolisten palvelujen äärellä. Linja-autopysäkki talon vieressä ja iso päivittäistavarakauppa välittömässä läheisyydessä.

Palvelut

• Siivouspalvelut, puh. 045 636 5160

Hinnasto

Huoneistoesimerkkejä:
• 1h+kk  32 m²–32,5 m², vuokra alk. 520,79 €/kk
• 2h+kk  34,5 m²–48,5 m²,  vuokra alk. 559,10 €/kk
• 3h+kk  54,5 m², vuokra alk. 865,45 €/kk

Vesimaksu on 18 €/hlö/kk. Asiakas tekee oman sähkösopimuksen valitsemaansa sähköyhtiöön.

Pohjapiirrokset

Asuntohakemus

Yhteisötoimintaa

Seuraa monipuolista toimintaamme myös Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.