Palvelukoti

Caritas Kiuru

Vuoden 2019 alussa toimintansa aloittanut Caritas Kiuru on Oulun Pateniemessä Caritas Mainingin kyljessä sijaitseva neljän asukkaan pieni palvelukoti. Tarjoamme tehostettua asumispalvelua vaikeavammaisille henkilöille. Palvelukodin ammattitaitoinen henkilökunta on paikalla ympäri vuorokauden.

Kiurussa on neljä asukaspaikkaa. Jokaisella asukkaalla on oma keittiöllä, wc:llä ja suihkulla varustettu asuinhuone, jonka voi sisustaa mieleisekseen omilla kalusteilla ja esineillä. Talossa on viihtyisä piha ja lähellä Pateniemen keskuksen monipuoliset palvelut.  Tiiviissä, pienessä yhteisössä suunnittelemme arjen toimet yhdessä asukkaiden kanssa.

Voimme tarjota toimivan ja esteettömän asunnon, vammaispalvelulain mukaiset palvelut yksilöllisen tarpeen mukaan sekä mukavaa yhdessä tekemistä aktiivisessa yhteisössämme. Palveluidemme keskiössä on aina asiakkaan oma elämä, johon haluamme olla luomassa turvallisuutta, hyvinvointia ja onnellisuutta.

Osoite: Raamipolku 4, Oulu, Suomi

Puhelin: 044 468 4351 / palveluesimies Susanna Rojola

Paikkatiedustelut: 050 375 8276 / palveluohjaaja Tuija Hyväri

Talotyyppi: Rivitalo

Valmistunut: 2017

Asuntomäärä: 4

Hissi: -

Lasitettu parveke: -

Palvelut

• Ympärivuorokautinen asumispalvelu
  • Caritaksen ateriapalvelut
  • Caritaksen siivouspalvelut
  • Mahdollisuus henkilökohtaiseen apuun
  • Kuntoutuspalvelut saatavilla

Yhteisötoimintaa

Caritas järjestää monipuolista yhteisöllistä toimintaa asukkailleen, kuten retkiä, leirejä ja vierailuja eri kohteissa. Tapahtumiin voi osallistua halutessaan.

Seuraa monipuolista toimintaamme Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä