Palvelukoti

Caritas Lokki

Rauhallisella paikalla Kaukovainiolla, palvelukoti Kairos-Kodin yhteydessä sijaitseva Caritas Lokki tarjoaa vammautuneille henkilöille yhteisöllistä palveluasumista. Vuonna 2016 toimintansa aloittaneessa Lokissa on viisi asukaspaikkaa. Tarjoamme asiakkaan tarpeiden mukaista kuntouttavaa hoitoa ja huolenpitoa. Asiakkaillamme on aivovamma tai neurologinen sairaus, joka vaikuttaa henkilön toimintakykyyn laaja-alaisesti.

Hoitohenkilökuntamme on paikalla ympäri vuorokauden. Moniammatillisessa hoitotiimissä työskentelee lähihoitajia, sairaanhoitajia, sosionomeja, toimintaterapeutteja, fysioterapeutteja sekä vammaisavustajia.

Jokaisella asiakkaalla on vuonna 2016 remontoitu oma kylpyhuoneella/wc-tilalla varustettu huone, johon tuodaan omat huonekalut ja rakkaat esineet. Viihtyisät ja kodikkaat yhteistilat ovat ruokailua ja yhdessäoloa varten. Palvelukodissa on oma viihtyisä piha.

Osoite: Varpushaukantie 7, Oulu, Suomi

Puhelin: 050 449 9559 / palveluesimies Marika Huotari

Paikkatiedustelut: 050 375 8276 / palveluohjaaja Tuija Hyväri

Talotyyppi: Yksitasoinen omakotitalo

Valmistunut: 2002

Asuntomäärä: 5

Hissi:

Lasitettu parveke:

Caritas Lokki remontoitu vuonna 2016

Palvelut

• Ympärivuorokautinen asumispalvelu
  • Caritaksen ateriapalvelut
  • Caritaksen siivouspalvelut
  • Mahdollisuus henkilökohtaiseen apuun
  • Kuntoutuspalvelut saatavilla

Yhteisötoimintaa

Caritas järjestää monipuolista yhteisöllistä toimintaa asukkailleen, kuten retkiä, leirejä ja vierailuja eri kohteissa. Tapahtumiin voi osallistua halutessaan.

Seuraa monipuolista toimintaamme Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä