Palvelukoti

Caritas Luotsi

Oulunsalossa sijaitseva Caritas Luotsi tarjoaa palvelukotiasumista kehitysvammaisille. Luotsissa on kaksi kotiryhmää, joissa molemmissa on 9 asuntoa. Asukkaiden hyvinvoinnista vastaa ammattitaitoinen henkilökuntamme, joka on paikalla ympäri vuorokauden.

Jokaisella asukkaalla on wc:llä ja suihkulla varustettu oma huone, jonka saa kalustaa mieleisekseen. Yhteisissä tiloissa ruokaillaan ja vietetään yhteistä aikaa. Omaiset ovat aina tervetulleita vierailulle ja yhteisiin juhliin.

Päivätoiminta on kiinteä osa asukkaiden arkea ja sitä järjestetään pihapiirissä sijaitsevassa omassa tilassa. Päivätoiminnan suunnitelmallisuudesta ja tavoitteellisuudesta vastaa päivätoiminnan ohjaaja. Asukkailla on myös mahdollista osallistua ohjatusti palvelukodin arkiaskareisiin.

Luonto ja ulkoilu sekä musiikki ovat meille tärkeitä. Laulamme mielellämme karaokea, meillä soi usein myös piano. Kesäisin viljelemme hyötykasveja laatikkopuutarhassa.

Kauppakeskus Kapteenin palvelut, kuten kirjasto ja päivittäistavarakauppa, ovat vain kävelymatkan päässä.

Caritas Luotsi on ARA-kohde ja asukasvalinta tehdään ARAn perusteiden mukaiseti: ”Asukkaiden valinta perustuu sosiaaliseen tarkoituksenmukaisuuteen ja taloudelliseen tarpeeseen, joita arvioidaan hakijan asunnontarpeen, varallisuuden ja tulojen perusteella”.

Osoite: Pappilantie 5, Oulunsalo, Suomi

Puhelin: 044 468 4330 / Palveluyksikön johtaja Katja Lammi

24/7 Puhelin: 050 462 7210 / henkilökunta

Paikkatiedustelut: 050 375 8276 / asiakkuussuunnittelija

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2009

Asuntomäärä: 18

Hissi: -

Lasitettu parveke: -

Caritas Luotsi sijaitsee Oulunsalossa rauhallisella alueella Kauppakeskus Kapteenin välittömässä läheisyydessä.

• Erillinen päivätoiminnan tila
  • Monitoimitilaa kellarikerroksessa

Palvelut

• Tehostettu palveluasuminen
  • Päivätoiminta
  • Ateriapalvelut (Sodexo)

Päivätoiminta tuo sisältöä arkeen ja ylläpitää toimintakykyä

• 9 + 9 asuntoa
  • Viihtyisät yhteiset tilat asukkaille
  • Jokaisessa asuinhuoneessa oma wc- ja suihkutila

Yhteisötoimintaa

Seuraa monipuolista toimintaamme myös Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.