Palvelukoti

Caritas Metso – UUSI!

Huhtikuussa 2021 avattu Caritas Metso tarjoaa tehostettua asumispalvelua vaikeavammaisille asiakkaille. 15-paikkainen palvelukoti sijaitsee palvelutalo Metsolan Kartanon yhteydessä katutasossa (käynti A-rapusta).

Metson viihtyisät tilat on juuri remontoitu, ja viihtyisyyteen ja esteettömyyteen on kiinnitetty erityistä huomiota. Jokaisella asiakkaalla on oma kylpyhuoneella/wc-tilalla varustettu huone, johon tuodaan omat huonekalut ja rakkaat esineet. Viihtyisät ja kodikkaat yhteistilat ovat ruokailua ja yhdessäoloa varten. Palvelukodissa on myös oma sauna vilvoitteluterassilla sekä aidattu iso piha-alue.

Asukkaiden on mahdollista osallistua päivätoimintaan, jota järjestetään omassa viihtyisässä tilassa. Lisäksi voimme toiminnassamme hyödyntää Metsolan Kartanon monipuolisia tiloja. Talossa on esimerkiksi oma taidegalleria ja monipuolista yhteisötoimintaa, johon voimme asukkaiden kanssa osallistua. Lisäksi monet vapaaehtoiset tuovat iloa asukkaiden elämään.  Omaiset ja tuttavat ovat aina tervetulleita vierailulle ja yhteisiin juhliin.

Vammmaistyön osaajista koostuva henkilökuntamme on paikalla kaikkina aikoina.  Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Suunnittelemme toimintaa yhdessä asukkaiden kanssa ja otamme toiveet huomioon. Yhdessä asukkaiden kanssa rakennamme Metson hengen!

Osoite: Mielikintie 8, Oulu, Suomi

Puhelin: 044 4910 976 / Palveluesimies Annariina Pukki

24/7 Puhelin: 044 4684010 / Henkilökunta

Paikkatiedustelut: 050 375 8276 / Asiakkuussuunnittelija Anu Havana

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2010 (remontoitu 2021)

Asuntomäärä: 15

Hissi: on

Lasitettu parveke:

Jokaisella asukkaalla on oma kylpyhuoneella varustettu huone, jonka saa kalustaa mieleisekseen omilla huonekaluilla ja esineillä. Osassa asunnoista on lisäksi keittiövarustus. Palvelukodilla on oma sauna ja aidattu viihtyisä piha.

Käynti A-ovesta (Mielikintie 8 A1). Ulko-ovessa on ovisummeri palvelukotiin.

Caritas Metso sijaitsee Puolivälikankaan lähipalveluiden läheisyydessä.

Palvelut

• Ympärivuorokautinen asumispalvelu
  • Mahdollisuus päivätoimintaan
  • Caritaksen ateriapalvelut
  • Caritaksen siivouspalvelut
  • Mahdollisuus henkilökohtaiseen apuun

Asuntojen koot:

• 20 m²
  • 20,5 m²
  • 31 m²

Yhteisötoimintaa

Caritas järjestää monipuolista yhteisöllistä toimintaa asukkailleen, kuten retkiä, leirejä ja vierailuja eri kohteissa. Tapahtumiin voi osallistua halutessaan.

Seuraa monipuolista toimintaamme myös Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.