Palvelukoti

Caritas Nestori

Caritas Nestori on Oulunsalossa sijaitseva 13-paikkainen ympärivuorokautista tehostettua asumispalvelua tarjoava palvelukoti. Asiakkaat ovat neurologisesti vammautuneita tai neurologista sairautta sairastavia henkilöitä. Asiakkaiden avun ja ohjauksen tarve vaihtelee yksilöllisesti, ja palvelumme perustuu asiakkaan tarpeista lähtevään, yhteistyössä laadittuun hoito- ja palvelusuunnitelmaan.

Jokaisella asiakkaalla on oma tilava asunto, jossa on tupakeittiö ja oleskelutila, makuuhuone ja iso kylpyhuone. Asiakkaat voivat sisustaa asuntonsa haluamallaan tavalla. Asukkaiden yhteisissä tiloissa ruokaillaan ja vietetään aikaa yhdessä. Asiakkaiden omaiset ja läheiset ovat aina tervetulleita vierailulle ja yhteisiin tapahtumiin.

Hoitohenkilökuntamme on paikalla ympäri vuorokauden. Henkilökunta huolehtii asiakkaiden päivittäisestä hoidosta ja huolenpidosta sekä virikkeellisestä arjesta. Tavoitteenamme on kuntoutumista edistävän hoitotyön avulla tukea asiakkaan itsenäistä selviytymistä. Henkilökuntamme on vammaistyöhön erikoistunutta ja työtä tehdään moniammatillisen tiimin kanssa. Teemme aktiivista yhteistyötä myös samassa talossa sijaitsevan Caritas Luotsin palvelukodin kanssa.

Caritas Nestorin asiakkailla on mahdollisuus osallistua päivätoimintaan, jota järjestetään yksikön pihapiirissä sijaitsevassa viihtyisässä omassa tilassa. Päivätoiminnan ohjaaja vastaa toiminnasta tavoitteellisesti ja suunnitellusti. Päivätoiminnan sisältö suunnitellaan yhdessä asiakkaiden kanssa.

Kodikas pihapiiri ja lähiympäristö tarjoavat mahdollisuuden turvalliseen liikkumiseen, harrastamiseen ja asiointiin. Kauppakeskus Kapteenin palvelut, kuten kirjasto ja päivittäistavarakauppa, ovat vain kävelymatkan päässä.

Caritas Nestori on ARA-kohde ja asukasvalinta tehdään ARAn perusteiden mukaiseti: ”Asukkaiden valinta perustuu sosiaaliseen tarkoituksenmukaisuuteen ja taloudelliseen tarpeeseen, joita arvioidaan hakijan asunnontarpeen, varallisuuden ja tulojen perusteella”.

Osoite: Pappilantie 5, Oulunsalo, Suomi

Puhelin: 050 370 7214 / Palveluyksikön johtaja Terella Keskinen

24/7 Puhelin: 050 574 3625 / henkilökunta

Paikkatiedustelut: 050 375 8276 / asiakkuussuunnittelija

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2010

Asuntomäärä: 13

Hissi: On

Lasitettu parveke: On

Palvelut

• Henkilökunta paikalla ympäri vuorokauden
  • Ateriapalvelut (Sodexo)
  • Mahdollisuus päivätoimintaan

Päivätoiminta tuo sisältöä arkeen ja ylläpitää toimintakykyä

Yhteisötoimintaa

Seuraa monipuolista toimintaamme myös Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.