Palveluasuntoja

Caritas Rohdos

Aivan Oulun kaupungin keskustan ytimessä sijaitseva Caritas Rohdos tarjoaa itsenäistä asumista ja yhteisöllistä toimintaa ikääntyneille. Talossa on 50  senioriasuntoa ja asumisen tueksi on saatavilla monipuoliset itsenäistä asumista tukevat palvelut.

Talomme sydän on alakerran viihtyisä monitoimitila, jossa kohdataan seurustelun ja erilaisten aktiviteettien merkeissä. Rohdoksessa toimii yhteisöruokailu, jossa voit nauttia lounaan yhdessä muiden asukkaiden kanssa, ja asukkaat voivat halutessaan osallistua ruoanlaittoon ja leipomiseen.

Asukkaat ja naapurit tapaavat toisiaan myös Rohdoksen kauniilla sisäpihalla, johon asukkaat istuttavat yhdessä kukkia kesäisin. Talossamme on mukava yhdessä tekemisen henki. Aktiivinen yhteisötoimikunta ideoi yhteisiä juhlia ja tilaisuuksia sekä osallistuu aktiivisesti palveluiden kehittämiseen.

Osoite: Mäkelininkatu 37, Oulu, Suomi

Paikkatiedustelut: 040 505 1490

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: -

Asuntomäärä: 50

Hissi: On

Lasitettu parveke: -

• Monitoimitila
  • Yhteiskeittiö
  • kuntoiluhuone

Oulun Rohdos sijaitsee Oulun kaupungin keskustassa, lähellä kaikkia palveluja. Kaunis sisäpiha mahdollistaa ulkona oleskelun, puutarhanhoidon ja pihapelit.

Palvelut

• Ateriapalvelut talon asukkaille, myös kotiin toimitettuna, lisätiedot 040 539 5229 (Jaana Moilanen)

Hinnasto

1h+kk 35 m², vuokra 573,36 €/kk

2h+k 41 m²-57 m², vuokra 640,85-720,08 €/kk

Kysy vapaita asuntoja: 040 505 1490.

Asuntohakemus

Yhteisötoimintaa

Asukkaat järjestävät omaa yhteistoimintaa talossa.

Kohteessa heti vapaita asuntoja

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.