Palvelukoti

Caritas Teeri

Avasimme tammikuussa 2021 uuden ikäihmisten palvelukodin, Caritas Teeren, Puolivälinkankaalle. Palvelukoti sijaitsee palvelutalo Metsolan Kartanon yhteydessä. Caritas Teeri tarjoaa tehostettua asumispalvelua 22 ikäihmiselle. Korostamme toimintafilosofiassamme kodinomaisuutta ja yksilöllisyyttä. Caritaksen palvelukodit ovat pieniä ja viihtyisiä hoivakoteja, asukkaiden koteja. Näin tunnemme asukkaamme ja jokainen tulee huomioiduksi persoonansa mukaan. Vaalimme kodeissamme lämmintä ilmapiiriä ja rauhallista läsnäoloa. Teeressä työskentelee oma kodinhuoltaja, jonka työtehtäviin kuuluvat palvelukodin tilojen ja asukashuoneiden siivous, pyykkihuolto sekä avustavia toimia.

Asukkaille järjestetään monipuolista virkistystoimintaa ja voimme toiminnassamme hyödyntää Metsolan Kartanon monipuolisia tiloja. Talossa on esimerkiksi oma taidegalleria ja monipuolista yhteisötoimintaa, joihin voimme asukkaiden kanssa osallistua. Lisäksi monet vapaaehtoiset tuovat iloa asukkaiden elämään.  Omaiset ja tuttavat ovat aina tervetulleita vierailulle ja yhteisiin juhliin.

Asukkaamme voivat halutessaan elää Caritas Teeressä elämänsä loppuun saakka. Saattohoidossa asukas saa olla oman kodin rauhassa viimeisinä elinpäivinään omaisten ja tuttujen hoitajien ympäröimänä. Teemme lääkärin ja kotisairaalan kanssa tiivistä yhteistyötä saattohoidon toteutuksessa.

Teeren asukkaaksi voi tulla kunnan myöntämällä palvelusetelillä tai maksusitoumuksella. Asiakkaan tarvitseman hoidon ja tuen tarve selvitetään kotikunnan ikäihmisten palveluohjauksessa. Palveluja voi ostaa myös itsemaksavana.

Osoite: Mielikintie 8, Oulu, Suomi

Puhelin: 044 793 3535 / Palveluesimies Ani Vainio

Paikkatiedustelut: 040 769 8615 / palveluohjaaja Anna-Leena Seppänen

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2010

Asuntomäärä:

Hissi: On

Lasitettu parveke:

Palvelut

• Tehostettu palveluasuminen
  • Caritaksen ateria- ja siivouspalvelut

Palvelutalo Metsolan Kartanossa saatavilla:

• Lounasravintola ja kahvila
  • Taidegalleria
  • Kuntoutuspalveluita
  • Talon yhteisiä tapahtumia

Lisätiedot

• Hoitovuorokausimaksu 122,15 €/vrk (Oulun kaupungin palveluseteli tai kotikunnan maksusitoumus)
  • Ateriamaksu: 14,73 € /vrk (sis. aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja ilta-/yöpalat)
  • Teerin vuokra on 640,67€/kk sisältäen veden ja sähkön.

Yhteisötoimintaa

Seuraa monipuolista toimintaamme Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä