Palvelukoti

Caritas Teeri – UUSI!

Avasimme tammikuussa 2021 uuden ikäihmisten palvelukodin, Caritas Teeren, Puolivälinkankaalle. Palvelukoti sijaitsee palvelutalo Metsolan Kartanon yhteydessä katutasossa (Mielikintie 8 B60). Caritas Teeri tarjoaa tehostettua asumispalvelua 22 ikäihmiselle. Korostamme toimintafilosofiassamme kodinomaisuutta ja yksilöllisyyttä. Caritaksen palvelukodit ovat pieniä ja viihtyisiä hoivakoteja, asukkaiden koteja. Näin tunnemme asukkaamme ja jokainen tulee huomioiduksi persoonansa mukaan. Vaalimme kodeissamme lämmintä ilmapiiriä ja rauhallista läsnäoloa. Teeressä työskentelee oma kodinhuoltaja, jonka työtehtäviin kuuluvat palvelukodin tilojen ja asukashuoneiden siivous, pyykkihuolto sekä avustavia toimia.

Asukkaille järjestetään monipuolista virkistystoimintaa ja voimme toiminnassamme hyödyntää Metsolan Kartanon monipuolisia tiloja. Talossa on esimerkiksi oma taidegalleria ja monipuolista yhteisötoimintaa, joihin voimme asukkaiden kanssa osallistua. Lisäksi monet vapaaehtoiset tuovat iloa asukkaiden elämään.  Omaiset ja tuttavat ovat aina tervetulleita vierailulle ja yhteisiin juhliin.

Asukkaamme voivat halutessaan elää Caritas Teeressä elämänsä loppuun saakka. Saattohoidossa asukas saa olla oman kodin rauhassa viimeisinä elinpäivinään omaisten ja tuttujen hoitajien ympäröimänä. Teemme lääkärin ja kotisairaalan kanssa tiivistä yhteistyötä saattohoidon toteutuksessa.

Teeren asukkaaksi voi tulla kunnan myöntämällä palvelusetelillä tai maksusitoumuksella. Asiakkaan tarvitseman hoidon ja tuen tarve selvitetään kotikunnan ikäihmisten palveluohjauksessa. Palveluja voi ostaa myös itsemaksavana.

Osoite: Mielikintie 8, Oulu, Suomi

Puhelin: 044 793 3535 / Palveluesimies Emma Alaluusua

24/7 Puhelin: 044 491 0904 / Henkilökunta

Paikkatiedustelut: 040 769 8615 / asiakkuussuunnittelija Jonna Tarakkamäki

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2010

Asuntomäärä: 22

Hissi: On

Lasitettu parveke:

Jokaisella asukkaalla on oma kylpyhuoneella varustettu huone, jonka saa kalustaa mieleisekseen omilla huonekaluilla ja esineillä. Palvelukodilla on oma aidattu viihtyisä ja aurinkoinen piha.

Käynti Metsolan Kartanon B-ovesta tai pääsisäänkäynnistä (heti vasemmalle).

Caritas Teeri sijaitsee Puolivälikankaan lähipalveluiden läheisyydessä.

Palvelut

• Tehostettu palveluasuminen
  • Caritaksen ateria- ja siivouspalvelut

Palvelutalo Metsolan Kartanossa saatavilla:

• Lounasravintola ja kahvila
  • Taidegalleria
  • Kuntoutuspalveluita
  • Kauneus- ja hyvinvointipalveluja
  • Talon yhteisiä tapahtumia

Lisätiedot

• Hoitovuorokausimaksu 122,15 €/vrk (Oulun kaupungin palveluseteli tai kotikunnan maksusitoumus)
  • Ateriamaksu: 14,73 € /vrk (sis. aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja ilta-/yöpalat)
  • Teerin vuokra on 641 €/kk sisältäen veden ja sähkön.

Yhteisötoimintaa

Seuraa monipuolista toimintaamme Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.