Palvelukoti

Caritas Willa Lupiini

Caritas Willa Lupiini on Kempeleessä sijaitseva 18-paikkainen muistisairaiden ikäihmisten palvelukoti. Willa Lupiini on saanut paljon positiivista palautetta lämminhenkisestä tunnelmastaan ja ystävällisestä palvelusta. Työntekijämme ovat työhönsä sitoutuneita ja tekevät työtään suurella sydämellä joka päivä.

Asukkaille on tarjolla virikkeellisiä toimintatuokioita joka päivä – asukkaiden kanssa jumpataan, muistellaan ja lauletaan. Asukkaita kannustetaan osallistumaan arkiaskareisiin toimintakykynsä mukaisesti. Oma aidattu piha terasseineen on mukava lisätila varsinkin kesäisin. Omaiset ja tuttavat ovat aina tervetulleita vierailulle ja yhteisiin juhliin.

Caritas Willa Lupiini on ARA-kohde ja asukasvalinta tehdään ARAn perusteiden mukaiseti: ”Asukkaiden valinta perustuu sosiaaliseen tarkoituksenmukaisuuteen ja taloudelliseen tarpeeseen, joita arvioidaan hakijan asunnontarpeen, varallisuuden ja tulojen perusteella”.

Willa Lupiinin asukkaaksi voi tulla kunnan myöntämällä palvelusetelillä tai maksusitoumuksella. Asiakkaan tarvitseman hoidon ja tuen tarve selvitetään vanhuspalvelujen palveluohjauksessa. Palveluja voi ostaa myös itsemaksavana.

Osoite: Suolatie 4, Kempele, Suomi

Puhelin: 040 763 7585 / Palveluyksikön johtaja Kaisa Hyyryläinen

24/7 Puhelin: 050 501 2116 / henkilökunta

Paikkatiedustelut: 040 769 8615 / asiakkuussuunnittelija

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2008

Asuntomäärä: 18

Hissi: Kyllä

Lasitettu parveke: Kyllä

Jokaisella asukkaalla on oma kylpyhuoneella varustettu huone, jonka saa kalustaa mieleisekseen omilla huonekaluilla ja esineillä.

Caritas Willa Lupiini sijaitsee Kempeleessä palveluiden läheisyydessä.

Palvelut

• Tehostettu palveluasuminen
  • Ateriapalvelut (Sodexo)

Hoiva ja hyvä arki Caritaksen palvelukodissa

Lisätiedot

• Hoitovuorokausimaksu 125,80 €/vrk (Oulun kaupungin palveluseteli tai kotikunnan maksusitoumus)
  • Vuokra: 538 €/kk
  • Vesimaksu 15,50 €/kk
  • Sähkömaksu: 13 € /kk
  • Ateriamaksu: 14,80 € /vrk (sis. aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja ilta-/yöpalat)

Asukkaan on mahdollista hakea Kansaneläkelaitokselta hoitotukea ja asumistukea.

Yhteisötoimintaa

Seuraa monipuolista toimintaamme Facebookissa tai Instagramissa.

Vapautumassa palvelukotipaikka

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.