Palvelutalo

Caritas Metsolan Kartano

Caritas Metsolan Kartano on monipuolinen ikäihmisten palvelutalo, joka sijaitsee rauhallisessa, puistomaisessa ympäristössä Oulun Puolivälinkankaalla. Kirjastopalvelut, seurakuntakeskus ja kauppa ovat kävelymatkan päässä.

Talossa on 139 viihtyisää, esteettömän asumisen mahdollistavaa palveluasuntoa sekä kaikki tarvittavat ikääntyneen itsenäistä asumista tukevat palvelut. Maukasta kotiruokaa tarjoaa päivittäin lounasbuffetista Ravintola Odessa (niin talon kuin ympäristönkin asukkaille).

Ammattitaitoinen Caritas Kotihoidon henkilökuntamme tuottaa niin kotihoidon, siivouspalvelun kuin turvapalvelun. Ympärivuorokautinen hoitajapäivystyksemme sisältyy peruspalvelumaksuun (mikäli hälytys edellyttää kotikäyntiä, veloitetaan siitä voimassa olevan kotihoitohinnaston mukainen käyntimaksu). Asukkaalla on myös mahdollisuus hankkia erillinen turvaranneke.

SeniorKunto Oy:llä on talossa kuntosali, jossa järjestetään ohjattuja liikuntaryhmiä. Samassa yhteydessä toimii myös fysioterapeutin vastaanottotilat.

Panostamme asumisen viihtyvyyteen kulttuurin ja muun yhteisöllisen yhdessä toimimisen keinoin. Asukkaidemme arkeen tuovat iloa monet harrasteryhmät, yhteiset juhlat ja esiintyjien vierailut talossa. Talossamme on runsaasti tiloja kokoontumiseen sekä oma taidegalleria. Katso viikottain vaihtuva ohjelmamme täältä.

Osoite: Mielikintie 8, Oulu, Suomi

Paikkatiedustelut: 040 505 1490

Talotyyppi: Kerrostalo

Valmistunut: 2010

Asuntomäärä: 139

Hissi: Kyllä

Lasitettu parveke: Kyllä

Palvelutalo Caritas Metsolan Kartano sijaitsee rauhallisessa, puistomaisessa ympäristössä Oulun Puolivälinkankaalla, aivan vesitornin juurella. Kirjastopalvelut, seurakuntakeskus ja kauppa ovat kävelymatkan päässä. Talossa monipuoliset palvelut saman katon alla:

• harrastus- ja kokoontumistiloja
  • ravintola
  • kauneudenhoitopalveluja
  • kuntoutuspalveluja
  • kuntosali
  • taidegalleria

Maksullinen nettiliittymä Netplaza tilataan isännöitsijän kautta.

Palvelut

Hinnasto

48 m², vuokra 700,40€ €
51 m², vuokra 736,60€ €
55 m², vuokra 801,50 €
68 m², vuokra 933,10 €

Peruspalvelumaksu 65 €/kk (huoneistokohtainen)
Vesimaksuennakko 14 €/ hlö/kk

Asuntohakemus

Yhteisötoimintaa

Metsolan Kartanon yhteisötoimintaa

Vapaaehtoistoiminnan aktiiviset ryhmät:

• Kulttuuriryhmä
  • Ulkoilu- ja peliryhmät
  • Ystävätoiminta
  • Kohtaamispaikka

Lisäksi:

Katso kaikki Caritaksen viikko-ohjelmat täältä

Seuraa monipuolista toimintaamme Facebookissa tai Instagramissa.

Kiinnostuitko kohteesta? Jätä viesti, niin olemme sinuun yhteydessä

• Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.