Lisää elämää vuosiin!

Toimiva asunto, arkea helpottavat palvelut, välittämistä ja turvaa, sekä yhdessä tekemistä ja seuraa muista ihmisistä. Haluamme tarjota toimivan kokonaisuuden, jolla voimme parantaa ikääntyneen elämänlaatua. Ikäihmisten palveluissa sinua auttaa palveluohjaaja Anna-Leena Kallio, puh. 040 769 8615.

Jätä yhteydenottopyyntö

Tarjoamme ikäihmisille

Aktiivista ja yhteisöllistä asumista

Meillä ikäihminen voi asua itsenäisesti omassa kodissaan, omasta rauhasta ja vapaudesta nauttien. Mutta samalla yhteisöllinen asuinympäristö tarjoaa mahdollisuuden aktiiviselle sosiaaliselle elämälle. Viikko-ohjelmamme tarjoavat toimintaa päiviin, suurin osa tapahtumista on ilmaisia. Turvaa ja apua arkeen tuovat kotipalvelumme ovat helposti saatavilla kunkin asukkaan yksilöllisen tarpeen mukaan.

Lue lisää palvelutaloistamme ja senioriasumisesta

Hyvä koti loppuelämäksi – asuminen ja hoiva palvelukodissa

Kun omassa kodissa asuminen ei ole enää mahdollista kotihoidon tai omaisten turvinkaan, löytyy ratkaisu Caritaksen palvelukodista. Asukkaamme saavat ympärivuorokautista hoivaa ja huolenpitoa. Asukkaaksi tullaan yleensä kunnan myöntämällä palvelusetelillä.

Lue lisää Caritaksen palvelukodeista

Apua kotiin ja kodin ulkopuolelle

Palvelutaloissamme apu on saatavilla saman katon alla, mutta kotihoito- ja siivouspalvelumme ovat saatavilla myös muualla kuin meillä asuville.

Tutustu kotipalveluihin

Yhteisöllisyyttä ja toimintaa

Palvelutaloissamme on runsaasti ilmaista ohjelmaa ja yhteisiä tiloja kokoontumiselle. Jos haluaa tulla muiden joukkoon, se onnistuu helposti. Viikko-ohjelmistamme löytyy konsertteja, ohjattuja liikuntaryhmiä, musiikkihetkiä, laulutuokioita, luentoja, taide- ja käsityöryhmiä sekä seurakunnan tapahtumia. Tutustu tarjontaan ja tule mukaan!

Viikko-ohjelmat ja tapahtumat

Yhteisöllisyyden puolesta yksinäisyyttä vastaan

Virkeä arkemme syntyy vapaaehtoistyöllä. Mukana toiminnassa voi olla monella tapaa.

Asumiskohteemme ikäihmisille:

Rajaa asumiskohteita

Paikkakunta

Asumismuoto

Huoneluku

Vapaat asunnot

Tyhjennä kaikki

Poista rajaukset

Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).