Lisää elämää vuosiin!

Toimiva esteetön asunto, arkea helpottavat palvelut saatavilla, välittämistä ja turvaa, sekä yhdessä tekemistä ja seuraa muista ihmisistä. Haluamme tarjota toimivan kokonaisuuden, jolla voimme parantaa ikääntyneen elämänlaatua.

Asiakkaaksi meille

Kerromme palveluistamme enemmän, ja mietitään yhdessä juuri sinulle sopiva palvelukokonaisuus.

Asiakkuussuunnittelu, ikäihmisten palvelut

Asiakkuussuunnittelu, vammaispalvelut

Tarjoamme ikäihmisille

Aktiivista ja yhteisöllistä asumista

Meillä ikäihminen voi asua itsenäisesti omassa kodissaan, omasta rauhasta ja vapaudesta nauttien. Mutta samalla yhteisöllinen asuinympäristö tarjoaa mahdollisuuden aktiiviselle sosiaaliselle elämälle muiden ikäisten seurassa. Palvelutaloissamme (Caritas-Kodissa, Matriitissa ja Metsolan Kartanossa) viikko-ohjelmat tarjoavat toimintaa päiviin, suurin osa tapahtumista on ilmaisia. Turvaa ja apua arkeen tuovat palvelutaloissamme oma kotihoitomme,  jonka palvelut ovat saatavilla kunkin asukkaan yksilöllisen tarpeen mukaan.

Lue lisää palvelutaloistamme ja senioriasumisesta

Hyvä koti loppuelämäksi – asuminen ja hoiva palvelukodissa

Kun omassa kodissa asuminen ei ole enää mahdollista kotihoidon tai omaisten turvinkaan, löytyy ratkaisu Caritaksen palvelukodista. Asukkaamme saavat ympärivuorokautista hoivaa ja huolenpitoa. Asukkaaksi tullaan yleensä kunnan myöntämällä palvelusetelillä.

Lue lisää Caritaksen palvelukodeista

Apua kotiin

Palvelutaloissamme asukkaat voivat ostaa Caritaksen kotihoitopalveluja. Tuttu henkilökuntamme tekee kotikäyntejä palvelusopimuksen mukaisesti. Kotihoitoa on tällä hetkellä tarjolla Caritas-Kodissa, Caritas Matriitissa, Metsolan Kartanossa ja Metsolan Hovissa.

Tutustu kotipalveluihin

Yhteisöllisyyttä ja toimintaa

Palvelutaloissamme Caritas-Kodissa, Matriitissa ja Metsolan Kartanossa on monenlaista ohjelmaa ja yhteisiä tiloja kokoontumiselle. Jos haluaa tulla muiden joukkoon, se onnistuu helposti. Viikko-ohjelmistamme löytyy vaihtelevasti ohjattuja liikuntaryhmiä, musiikkihetkiä, luentoja, taide- ja käsityöryhmiä sekä seurakunnan tapahtumia. Tutustu tarjontaan ja tule mukaan!

Viikko-ohjelmat ja tapahtumat

Yhteisöllisyyden puolesta yksinäisyyttä vastaan

Virkeä arkemme syntyy vapaaehtoistyöllä. Mukana toiminnassa voi olla monella tapaa.

Tutustu vapaaehtoistoimintaan

Asumiskohteemme ikäihmisille:

Rajaa asumiskohteita

Paikkakunta

Asumismuoto

Huoneluku

Vapaat asunnot

Tyhjennä kaikki

Poista rajaukset

Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Hidden
  • Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (GDPR). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojasivultamme (linkki sivun alalaidassa). Huomioithan, että yhteydenottolomake ei ole tarkoitettu arkaluontoisten terveys- ja sosiaalitietojen käsittelyyn.

Ota yhteyttä:

Tarakkamäki Jonna