Caritas Sairaala

Caritas Sairaala on vuonna 2015 avattu yksityinen sairaala Oulun Taka-Lyötyssä, palvelutalo Caritas-Kodin yhteydessä osoitteessa Kapellimestarinkatu 2. Sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa.

Vierailuaikamme on 13.00 – 15.00 ja 17.00 – 19.00
Suosimme lyhyttä vierailuaikaa (15- 30 min.)

Sairaalan henkilökunta: p. 044 522 5450

Caritas Sairaalassa on hyvä toipua

Tarjoamme lyhytaikaista vuodeosastohoitoa, kuntoutusta ja saattohoitoa. Sairaalassamme ovat edustettuina seuraavat osaamisalueet: yleislääketiede ja geriatria. Lisäksi meillä on erityisosaamista kivunhoidosta sekä kroonisten ja akuuttien haavapotilaiden hoidosta.

Jokaisella potilaallamme on oma hoitava lääkäri. Fysioterapeutit toimivat potilaidemme yksilöllisen kuntoutuksen asiantuntijoina. Laboratorio- ja röntgenpalvelut ovat helposti saatavilla. Sairaalassamme on myös viikonloppuisin lääkäripäivystys.

Potilaaksi

Potilaamme ovat erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tulevia Oulun ja Oulun ympäristökuntien asukkaita. Muista kuin sopimuskunnista hoitoon voi hakeutua erillisellä maksusitoumuksella. Caritas Sairaala palvelee myös vakuutusyhtiöiden kautta hoitoon tulevia potilaita (esim. akuutin sairauden, leikkauksen tai vamman jälkeen). Meiltä on mahdollista ostaa palveluja myös yksityisesti.

Kysy lisää:

Osastosihteeri:  044 734 0363

Viihtyisät huoneet

Potilashuoneemme ovat kahden hengen huoneita, joissa kaikissa on oma WC ja suihkutila. Huonevarusteluun kuuluu myös televisio ja radio. Lisäksi meillä on rauhallinen saattohoitohuone, sekä eristyshuone, joka soveltuu esimerkiksi infektioherkille potilaille. Viihtyisä ruokasalimme palvelee niin potilaita kuin vierailijoitakin.