Kuntosali ja allas

Kuntosalimme on rauhallinen ja sinne on helppo tulla. Sijaitsemme Oulun Taka-Lyötyssä osoitteessa Kapellimestarinkatu 4. Kuntosali- ja allaskortteja voi ostaa Caritas-Kodin aulan infosta (katso infon aukioloajat).

Kysy lisää: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Kuntosalikortti alkaen 35 € /kk

Tilavalta kuntosaliltamme löydät kattavan valikoiman laadukkaita ja helppokäyttöisiä HUR-kuntoilulaitteita, jotka soveltuvat kaikenikäisille kuntoilijoille toimintakykyyn katsomatta. HURin paineilmatekniikan johdosta laitteiden käyttö on helppoa myös pyörätuolissa istuen.

Kuntosaliharjoittelu Caritaksessa

Kuntosalimme on avoinna joka päivä. Kuntosalin kuukausikortilla pääsee itsenäisesti harjoittelemaan päivittäisillä yleisillä vuoroilla. Aloittelijalle suosittelemme fysioterapeutin ohjaustuntia, jolla varmistat turvallisen ja tehokkaan harjoittelun. Lisäksi järjestämme pienryhmävalmennusta.

Lue lisää kuntosaliryhmistä

Kysy lisää: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Allaskortti 35 € /kk

Caritas-Kodin sydämessä asukkaita ja kuntoutujia palvelee lämmin terapia-allas, joka on varustettu allashissillä. Vedessä tapahtuva liikunta on kevyen tuntuista, mutta todellisuudessa tehokasta ja monipuolista liikuntaa eri lihasryhmille. Vedessä on kaikkien helppo liikkua, minkä vuoksi allasryhmät sopivat erityisen hyvin ikäihmisille.

Vesiliikunta Caritaksessa

Caritas-Kodin altaalle liikkumaan pääsee allaskortilla osallistumalla ohjattuihin allasjumppiimme. Altaalla järjestetään myös pienryhmävalmennuksia esim. lonkka- ja polvioireisille. Alkavista ryhmistä ja aikataulusta tiedotamme erikseen.

Lue lisää allasryhmistä

Harjoittelusi tueksi

Kuntosaliohjaus fysioterapeutin yksilöohjauksena

Kuntosaliharjoittelua fysioterapeutin yksilöllisessä ohjauksessa Caritas Kuntoutuksen kuntosalilla. Yksilöohjaus voidaan suunnata asiakkaan tarpeen mukaan esim. harjoitusohjelman laadintaan tai päivittämiseen, laiteopastukseen ja/tai älykortin käyttöönottoon, kesto 1 tunti, hinta 72 €.

Kysy lisää: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Älykortti

Toimii kulkukorttina kuntosalille sekä halutessasi apuna harjoittelussa kuntosalilla olevissa HURin laitteissa.

Fysioterapeutin yksilöohjauksessa (72 €/1 h) älykortille voidaan luoda henkilökohtainen harjoitusohjelma. HUR-laitteissa on kortinlukija ja näyttö, jossa tämä harjoitusohjelma näkyy. Laitteet laskevat toistomäärät ja ilmoittavat kun harjoitus on tehty loppuun, joten asiakas voi keskittyä pelkästään liikkeen suorittamiseen. Harjoitusohjelma päivittyy automaattisesti kunnon kehityksen mukaan. HUR-laitteet ovat turvallisia ja näytöstä voi tarkistaa liikkeen tekniikan.

Kuntosalin vuokraus omaan käyttöön

Yritykset, yhdistykset ja järjestöt voivat vuokrata kuntosalitilaamme omaan käyttöön. Meiltä on mahdollisuus ostaa myös fysioterapeutin ohjausta omalle ryhmälle.

Kysy lisää:  050 331 0854

Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).