Liikuntaryhmät

Tutustu liikuntaryhmiimme ja tule mukaan kohottamaan kuntoa tai parantamaan toimintakykyä! Liikuntatilamme sijaitsevat Oulun Taka-Lyötyssä osoitteessa Kapellimestarinkatu 4.

Fysioterapeutin ohjaama valmennusjakso 120€

Ryhmävalmennus on fysioterapeutin ohjaama ryhmä, joka kokoontuu Caritaksen kuntosalilla tai altaalla. Ryhmässä asiakas saa ohjauksen lisäksi kirjalliset harjoitteluohjeet. Ryhmävalmennusjakso sisältää 10 ohjauskertaa. Ryhmiin voi ilmoittautua milloin vaan mukaan.

Käynnissä olevat valmennusryhmät:

Voimaa ja tasapainoa -kuntosaliryhmä

Tavoitteena ryhmässä on kaatumisen ja kaatumisvammojen ennaltaehkäisy lihasvoima- ja tasapainoharjoittelun kautta. Fyysisen toimintakyvyn mittauksessa kartoitetaan aluksi ryhmäläisten tasapainoa ja lihasvoimaa. Toimintakyvyn kartoituksen jälkeen asiakas saa palautteen toimintakyvystään.

Kokoontuu torstaisin klo 13:00-14:00.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Tiedustelut ja ilmoittautumiset puhelimitse: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Lonkka-polvi -allasryhmä

Tarkoitettu henkilöille, joilla on toistuvia tai pitkittyneitä lonkka- tai polvinivelten oireita. Liikkuminen vedessä on turvallista, sillä veden noste keventää niveliin kohdistuvaa kuormitusta ja mahdollistaa myös laajemmat liikeradat liikkuvuusharjoituksissa. Veden vastus puolestaan tehostaa lihaskuntoharjoitteita ja antaa haastetta tasapainolle. Lihasjännitys ja kivut vähenevät myös veden hierovan ja rentouttavan vaikutuksen johdosta.

Kokoontuu tiistaisin klo 12:30-13:30

ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Tiedustelut ja ilmoittautumiset puhelimitse: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Allaskortti 35 € /kk

Caritas-Kodin altaalle pääsee liikkumaan myös allaskortilla. Allaskortti oikeuttaa osallistumaan ohjattuihin senioriallasjumppiimme. Kortin voi ostaa Caritas-Kodin infosta (katso aukioloajat). Hinta 35€/kk tai 10 kertalippua 50 €.

Senioriallas kokoontuu:
MA 11:30 – 12:00
KE 12:00 – 12:30
PE 10:00 – 10:30

Kiinnostuitko palveluista? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).