Seniorivalmennus

Kuntosalillemme voi ostaa tarvittaessa henkilökohtaista ohjausta. Asiantuntevien fysioterapeuttimme avulla pääset kuntoilussa alkuun. Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa, kun tavoitteena on toimintakyvyn parantaminen.

Caritaksesta apua kunnon kohottamiseen

Ikääntyminen tuo mukanaan monia muutoksia kehossa. Iän myötä lihakset hupenevat, ja usein ilmaantuu myös tasapaino-ongelmia. Vähitellen lihasten heikkeneminen näkyy myös arjessa: ei jaksa kävellä lähikauppaan, nousta rappusia tai ponnistaa tuolista ylös. Erityisesti heikot jalat vaikeuttavat arjessa selviytymistä.

Kaikki liikunta on hyväksi, mutta nimenomaan kuntosaliharjoittelu palauttaa ruutia lihaksiin ja jopa lisää sitä. Asiantuntijan avulla lihaskuntoharjoittelu kuntosalilla on turvallista ja tehokasta. Kokeneet kuntouttajamme ovat perehtyneet ikääntymisen fysiologiaan ja osaavat auttaa sinua kuntosi kohentamisessa sinulle parhaiten sopivalla tavalla. Kaikki harjoittelu tehdään yksilöllisesti kuntoasi ja jaksamistasi kuunnellen.

Soita ja varaa aika fysioterapeutin kuntosalivalmennukseen: 044 999 1919

Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).