Kuntosali ja allas

Kuntosalimme on rauhallinen ja sinne on helppo tulla. Sijaitsemme Oulun Taka-Lyötyssä Caritas-korttelissa osoitteessa Kapellimestarinkatu 4. Kuntosali- ja allaskortteja voi ostaa Caritas-Kodin infosta (katso infon aukioloajat).

Kysy lisää: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Kuntosalikortti alkaen 35 € /kk

Tilavalta kuntosaliltamme löydät kattavan valikoiman laadukkaita ja helppokäyttöisiä HUR-kuntoilulaitteita, jotka soveltuvat kaikenikäisille kuntoilijoille toimintakykyyn katsomatta. HURin paineilmatekniikan johdosta laitteiden käyttö on helppoa myös pyörätuolissa istuen.

Kuntosaliharjoittelu Caritaksessa

Kuntosalimme on avoinna joka päivä. Kuntosalin kuukausikortilla pääsee itsenäisesti harjoittelemaan päivittäisillä yleisillä vuoroilla.

Kysy lisää: 044 999 1919 (MA-PE: klo 9-14)

Allaskortti 40 € /kk

Caritas-Kodin sydämessä asukkaita ja kuntoutujia palvelee lämmin terapia-allas, joka on varustettu allashissillä. Vedessä tapahtuva liikunta on kevyen tuntuista, mutta todellisuudessa tehokasta ja monipuolista liikuntaa eri lihasryhmille. Vedessä on kaikkien helppo liikkua, minkä vuoksi allasryhmät sopivat erityisen hyvin ikäihmisille.

Vesiliikunta Caritaksessa

Caritas-Kodin altaalle liikkumaan pääsee allaskortilla osallistumalla ohjattuihin allasjumppiin. Allasjumpat on merkitty Caritas-Kodin viikko-ohjelmiin.

Harjoittelusi tueksi

Älykortti

Toimii kulkukorttina kuntosalille sekä halutessasi apuna harjoittelussa kuntosalilla olevissa HURin laitteissa.

Fysioterapeutin yksilöohjauksessa älykortille voidaan luoda henkilökohtainen harjoitusohjelma. HUR-laitteissa on kortinlukija ja näyttö, jossa tämä harjoitusohjelma näkyy. Laitteet laskevat toistomäärät ja ilmoittavat kun harjoitus on tehty loppuun, joten asiakas voi keskittyä pelkästään liikkeen suorittamiseen. Harjoitusohjelma päivittyy automaattisesti kunnon kehityksen mukaan. HUR-laitteet ovat turvallisia ja näytöstä voi tarkistaa liikkeen tekniikan.

Kuntosalin vuokraus omaan käyttöön

Yritykset, yhdistykset ja järjestöt voivat vuokrata kuntosalitilaa omaan käyttöön.

Kysy lisää:  044 999 1919

Kiinnostuitko palvelusta? Jätä yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).