Lounasravintolat

Avaamme 1.6.2020 lounasravintolamme Caritas-Kodissa, Caritas Matriitissa ja Caritas Rovaniemellä.

Toimimme edelleen poikkeusolojen vaatimat erityisjärjestelyt huomioiden. Lue lisää tiedotteesta.

 

Lounaslistat

Ravintola Caritas

Ravintola Caritas sijaitsee Oulun Taka-Lyötyssä osoitteessa Kapellimestarinkatu 2. Tervetuloa!

Ravintola Matriiti

Ravintola Matriiti sijaitsee Tuirassa osoitteessa Valtatie 37. Tervetuloa!

Ravintola Vanha Varikko

Ravintola Vanha Varikko sijaitsee Rovaniemellä osoitteessa Lapinkatu 1. Tervetuloa!

Aukioloajat ja yhteystiedot

Ravintola Caritas/ Cafe Caritas

Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu

1.6. alkaen Ravintola Caritas avoinna: MA-PE. Lounas on tarjolla noin klo 10.30 -13.00.

Cafe Caritas avoinna: MA-PE klo 7:40-14 (1.6. alkaen klo 7:30-14:00)

Huom! Keittiömme on remontissa 1.6.-31.8.2020 välisen ajan. Remontista johtuen lounaalla on kesän ajan tarjolla suppeampi tarjonta ja supistetut aukioloajat. Pahoittelemme remontista aiheutuvaa mahdollista melua ja muuta haittaa.

Ravintola Matriiti

Valtatie 37, 90500 Oulu
p. 044 762 6505

Avoinna: MA-PE klo 10-13
(1.6. alkaen avoinna 8-14, lounas tarjolla 10:30-13:00)

Ravintola Vanha Varikko

Lapinkatu 1, 96190 Rovaniemi
puh. 044 468 4349

Avoinna: MA-PE klo 10.00-12.30.
(1.6. alkaen avoinna 8-14, lounas tarjolla 10:30-13:00)

 

 

Ateriapalvelut ammattitaidolla

  • Valmistamme keittiöissämme itse kaikki ateriat. Ateriapalveluissamme korostuu vahva erityisruokavalioiden osaaminen. Aterioiden allergiamerkinnät lukevat lounaslistoissa. Voit aina kysyä erityisruokavaliolle sopivia annoksia henkilökunnalta.

 

  • Käytämme ruuan valmistuksessa vain kotimaista lihaa.

 

  • Kiinnitämme ateriapalveluissamme erityistä huomiota ikäihmisten ravitsemukseen. Hyvällä ravitsemuksella on keskeinen vaikutus terveyden, toimintakyvyn ja elämänlaadun tukemisessa. Hyvän ravinnon avulla myös sairauksista toipuminen on nopeampaa ja kotona asumisen mahdollisuudet ovat näin paremmat.

 

  • Otamme huomioon asiakkaidemme toiveet. Ruokalistojen suunnittelussa huomioidaan aina asiakkailta saatu palaute. Toteutamme säännöllisesti myös erilaisia teemaviikkoja. Palautetta voi jättää jokaisessa ravintolassamme tai sähköisesti.

 

  • Ravintoloihimme voi tehdä tilisopimuksen, mikä helpottaa päivittäistä asiointia.