Lounasravintolat

Kaikki lounasravintolamme ovat jälleen auki, tervetuloa syömään! Lue lisää erityisjärjestelyistä ja Caritas-Kodin keittiön remontin vaikutuksista toimintaamme täältä

Lounaslistat

Ravintola Caritas

Ravintola Caritas sijaitsee Oulun Taka-Lyötyssä osoitteessa Kapellimestarinkatu 2. Tervetuloa!

Ravintola Matriiti

Ravintola Matriiti sijaitsee Tuirassa osoitteessa Valtatie 37. Tervetuloa!

Ravintola Vanha Varikko

Ravintola Vanha Varikko sijaitsee Rovaniemellä osoitteessa Lapinkatu 1. Tervetuloa!

Aukioloajat ja yhteystiedot

Ravintola Caritas/ Cafe Caritas

Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu

Ravintola Caritas avoinna:
MA-PE, lounas on tarjolla klo 10.45-13.00. Lounas sisältää lämpimän ruokavaihtoehdon, salaattia, leipää sekä ruokajuoman. Hinta 6 €.

Cafe Caritas avoinna:
MA-PE klo 7.30-14.00. Voit ostaa meiltä kotiin pakattuja ruoka-annoksia ma-pe 7.30-14.00. Meiltä myös viikonlopun ruoka-annokset!

Huom! Keittiömme on remontissa 1.6.-31.8.2020 välisen ajan. Remontista johtuen lounaalla on kesän ajan tarjolla suppeampi tarjonta ja supistetut aukioloajat. Pahoittelemme remontista aiheutuvaa mahdollista melua ja muuta haittaa.

Ravintola Matriiti

Valtatie 37, 90500 Oulu

Avoinna: MA-PE klo 8-14,
lounas tarjolla 10.30-13.00.
Lounas sisältää lämpimän ruokavaihtoehdon, salaattia, leipää sekä ruokajuoman. Hinta 6 €. Meiltä voit ostaa aterioita myös kotiin sekä viikonlopun ruoka-annoksia!

Ravintola Vanha Varikko

Lapinkatu 1, 96190 Rovaniemi

Avoinna: MA-PE klo 8-14,
lounas tarjolla 10.30-13.00.
Lounas sisältää kaksi erilaista ruokavaihtoehtoa buffetista, salaattia, leipää sekä ruokajuoman. Hinta 8 €. Meiltä voit ostaa aterioita myös kotiin sekä viikonlopun ruoka-annoksia!

Kahvila Helmi (Tuiran hyvinvointikeskus)

Suljettuna 31.7 saakka! Elokuussa kahvila avautuu uudistuneena, tarjolla mm. keittolounasta sekä salaattibuffet.

Ateriapalvelut ammattitaidolla

• Valmistamme keittiöissämme itse kaikki ateriat. Ateriapalveluissamme korostuu vahva erityisruokavalioiden osaaminen. Aterioiden allergiamerkinnät lukevat lounaslistoissa. Voit aina kysyä erityisruokavaliolle sopivia annoksia henkilökunnalta.

• Käytämme ruuan valmistuksessa vain kotimaista lihaa.

• Kiinnitämme ateriapalveluissamme erityistä huomiota ikäihmisten ravitsemukseen. Hyvällä ravitsemuksella on keskeinen vaikutus terveyden, toimintakyvyn ja elämänlaadun tukemisessa. Hyvän ravinnon avulla myös sairauksista toipuminen on nopeampaa ja kotona asumisen mahdollisuudet ovat näin paremmat.

• Otamme huomioon asiakkaidemme toiveet. Ruokalistojen suunnittelussa huomioidaan aina asiakkailta saatu palaute. Toteutamme säännöllisesti myös erilaisia teemaviikkoja. Palautetta voi jättää jokaisessa ravintolassamme tai sähköisesti.

• Ravintoloihimme voi tehdä tilisopimuksen, mikä helpottaa päivittäistä asiointia.