Lounasravintolat

Kaikki lounasravintolamme ovat normaalisti auki, tervetuloa syömään! Lue erityisjärjestelyistä täältä.

Lounaslistat

Ravintola Caritas

Ravintola Caritas - lounaslistasivu
Ravintola Caritas sijaitsee Oulun Taka-Lyötyssä osoitteessa Kapellimestarinkatu 2. Tervetuloa! Ravintolamme Oiva-raportin voit lukea tästä.

Kahvila Helmi

Kahvila Helmi - lounaslistasivu
Kahvila Helmi sijaitsee Tuiran Hyvinvointikeskuksessa osoitteessa Kangastie 16. Tervetuloa! Kahvilamme Oiva-raportin voit lukea tästä.

Ravintola Matriiti

Ravintola Matriiti - lounaslistasivu
Ravintola Matriiti sijaitsee Tuirassa osoitteessa Valtatie 37. Tervetuloa! Ravintolamme Oiva-raportin voit lukea tästä.

Ravintola Vanha Varikko

Ravintola Vanha Varikko - lounaslistasivu
Ravintola Vanha Varikko sijaitsee Rovaniemellä osoitteessa Lapinkatu 1. Tervetuloa! Ravintolamme Oiva-raportin voit lukea tästä.

Aukioloajat ja yhteystiedot

Ravintola Caritas/ Cafe Caritas

Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu

Ravintola Caritas avoinna:
MA-PE, lounas on tarjolla klo 10.30-14.00. Lounasbuffet sisältää 3 ruokavaihtoehtoa, salaattia, leipää sekä ruokajuoman. Hinta 8 € eläkeläisille, normaalihinta 9,90 €.

Cafe Caritas avoinna:
MA-PE klo 7.30-16.00. Voit ostaa meiltä kotiin pakattuja ruoka-annoksia ma-pe 7.30-16.00. Meiltä myös viikonlopun ruoka-annokset!

Kahvila Helmi (Tuiran hyvinvointikeskus)

Kangastie 16, 90500 Oulu

Avoinna:  MA-PE 8.00-14.00,
lounas tarjolla MA-PE 10.30-13.00.

Keittolounas sisältää keiton, leivän ja ruokajuoman. Hinta 6 €. Lisäkesalaatti +1 €.

Salaattibuffetista voit valita mieluisat täytteet ja koota oman salaattisi. Hinta 11 €/kg. Salaatti punnitaan kassalla. Salaattiannos sisältää leivän sekä ruokajuoman. Lounaskahvin hinta 1 €.

Ravintola Matriiti

Valtatie 37, 90500 Oulu

Avoinna: MA-PE klo 8-14,
lounas tarjolla 10.30-13.00.

Lounasbuffet sisältää 2 ruokavaihtoehtoa, salaattia, leipää sekä ruokajuoman. Hinta 8 € eläkeläisille, normaalihinta 9,90 €.

Ravintola Vanha Varikko

Lapinkatu 1, 96190 Rovaniemi

Avoinna: MA-PE klo 8-14,
lounas tarjolla 10.30-13.00.
Lounas sisältää kaksi erilaista ruokavaihtoehtoa buffetista, salaattia, leipää sekä ruokajuoman. Hinta 8 €. Meiltä voit ostaa aterioita myös kotiin sekä viikonlopun ruoka-annoksia!

Huom. Maskisuositus ravintolassa asioiville. Lue lisää

Oiva-raportti

Oiva-raportti  on elintarvikevalvontaviranomaisten valvontatuloksia koskeva virallinen asiakirja. Se kertoo kuluttajalle tarkastuksen aikana tehdyistä havainnoista kuten yrityksen hygieenisestä tasosta ja tuotteiden turvallisuudesta.

Caritaksen ravintoloiden Oiva-raportit

Ateriapalvelut ammattitaidolla

• Valmistamme keittiöissämme itse kaikki ateriat. Ateriapalveluissamme korostuu vahva erityisruokavalioiden osaaminen. Aterioiden allergiamerkinnät lukevat lounaslistoissa. Voit aina kysyä erityisruokavaliolle sopivia annoksia henkilökunnalta.

• Käytämme ruuan valmistuksessa vain kotimaista lihaa.

• Kiinnitämme ateriapalveluissamme erityistä huomiota ikäihmisten ravitsemukseen. Hyvällä ravitsemuksella on keskeinen vaikutus terveyden, toimintakyvyn ja elämänlaadun tukemisessa. Hyvän ravinnon avulla myös sairauksista toipuminen on nopeampaa ja kotona asumisen mahdollisuudet ovat näin paremmat.

• Otamme huomioon asiakkaidemme toiveet. Ruokalistojen suunnittelussa huomioidaan aina asiakkailta saatu palaute. Toteutamme säännöllisesti myös erilaisia teemaviikkoja. Palautetta voi jättää jokaisessa ravintolassamme tai sähköisesti.

• Ravintoloihimme voi tehdä tilisopimuksen, mikä helpottaa päivittäistä asiointia.

Tutustu palveluihimme: