Helpota arkeasi siivouspalveluilla

Caritas on siivonnut oululaisia koteja jo vuodesta 2003 lähtien. Olemme erikoistuneet ikäihmisten ja vammaisten henkilöiden kotisiivouksiin. Meille on tärkeää kohdata asiakas ystävällisesti, hänen kotiaan ja yksityisyyttään kunnioittaen. Kaikki työntekijämme ovat koulutettuja ja luotettavia ammattilaisia. Teemme kotisiivouksia arkipäivisin Oulun ydinalueella.

Kotisiivous 33,50 €/h*

Helpota arkeasi ja tee kanssamme siivoussopimus kodin säännöllisestä ylläpitosiivouksesta. Sisältöä muokataan asiakkaan tarpeiden ja toimintakyvyn mukaisesti. Voit myös tilata kertasiivouksen tai ikkunoiden pesun. Palvelutaloissamme asuville tarjoamme myös pyykkihuoltoa. Kun teet kanssamme siivoussopimuksen, me huolehdimme kotisi siivouksesta kokonaisvaltaisesti ja aina sovitusti.

Siivousesimiehemme tekee kotinne siivoussuunnitelman maksutta. Siivoussopimuksessa sovimme tarkasti tehtävät siivoustyöt ja määrittelemme siivoukselle kiinteän hinnan. Annamme siivouksesta kokonaishinnan, joka sisältää kaiken: siivoustyön, siivousvälineet ja -aineet, matkakustannukset.

Hyvä työnjälki ja asiakkaan tyytyväisyys ovat meille tärkeitä. Caritaksen siivouspalveluissa käytämme omia ammattilaisen työvälineitä. Tuomme mukanamme käyttötarkoituksiin sopivia siivouspalvelun ammattisiivousvälineitä, siivousaineita ja -liinoja. Vain imurointi tapahtuu ensisijaisesti asiakkaan omalla imurilla hygieniasyistä.

*Hinta on arvonlisäveroton (palvelusopimuksella). Lue lisää arvonlisäverollisuudesta tämän sivun lopusta.

Asiakaspalautettamme:

“Siivoojat ovat ammattitaitoisia, ystävällisiä ja huomaavaisia.”

“Olemme voineet sopia siivouksen meille sopivaan aikaan. Lisäsiivoukset kuten ikkunanpesut ovat myös toteutuneet toiveiden mukaisesti.”

“Tehdyn työn laatu erinomainen. Yksinäisen asiakkaan luona työn lisäksi seurustelu tärkeä ja merkityksellinen. Odottelen siivoojan tuloa!”

“Olen tyytyväinen kokonaisuudessaan. Siivoojat ovat ystävällisiä ja iloisia ja tekevät työnsä hyvin. Olen erittäin tyytyväinen. Ovat myös täsmällisiä.”

Vähennykset ja tuet siivoustyöstä

Kotitalousvähennys 2019

Siivouspalveluistamme on mahdollista saada kotitalousvähennystä verotuksessa (myös arvonlisäverottomasta palvelusta). Kotitalousvähennys vuonna 2019 on 50 % maksamasi palvelun hinnasta ja se hyvitetään sinulle henkilökohtaisessa verotuksessa. Myös vanhemmille tai isovanhemmille ostetuista palveluista on mahdollista saada vähennystä.

Kotitalousvähennyksen vuosittainen omavastuuosuus on 100 € ja enimmäismäärä 2 400 €/henkilö.

Lisätietoja Verohallinnon sivuilta

Palvelun arvonlisäverottomuus

Siivoustyötä on mahdollista saada arvonlisäverottomana, jos asiakkaan toimintakyky on alentunut esimerkiksi iän, vammaisuuden tai sairauden takia (asiakkaalla on sosiaalihuollon tarve). Palveluohjaajamme tekee maksuttoman palvelutarpeen arvioinnin ja palvelusuunnitelman. Palvelun tarve voi olla säännöllistä, jolloin laadimme kirjallisen palvelusopimuksen, tai kertaluontoista.

Lue lisää sosiaalipalvelujen arvonlisäverollisuudesta

Veteraaneille siivousta maksutta palvelusetelillä

Lakimuutos: Veteraanit saavat kaikki kotona asumista tukevat palvelut maksutta palvelusetelillä 1.11.2019 alkaen!  Voitte hankkia palvelusetelillä Caritaksesta mm. siivousta, ulkoiluapua, kotihoitoa tai omaishoitajan harkinnanvaraista vapaata. Palveluiden järjestäminen ja myöntäminen perustuu jokaiselle veteraanille henkilökohtaisesti tehtävään palvelutarpeen arviointiin.

Kysy lisää palveluohjaajaltamme 040 769 8615.

Palveluseteli

Palveluseteli myönnetään asiakkaalle Oulun kaupungin hyvinvointipalveluiden tekemän kokonaisvaltaisen palveluntarpeen arvioinnin jälkeen. Palveluseteli on käytössä vanhusten ja vammaisten säännöllisen kotihoidon kuukausisiivouksessa. Caritas on Oulun kaupungin hyväksymä siivouspalvelujen tuottaja.

Kysy lisää palveluohjaajaltamme 040 769 8615.

Lue lisää Oulun kaupungin sivuilta

Lisätietoja antavat

Kallio Anna-Leena

Palveluohjaaja, ikäihmisten palvelut

Hirvonen Soile

Palveluesimies, siivouspalvelut

Voit myös jättää yhteystietosi, niin olemme sinuun yhteydessä.

• Käytämme antamiasi tietoja vain siihen tarkoitukseen, joka yhteydenottopyynnössä on ilmoitettu
  • Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme EU:n yleistä tietosuoja-asetusta (2016/679). Lisätietoja Caritaksen henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteistamme (linkki sivun alalaidassa).