Avoin työpaikka: haemme lähihoitajaa Rovaniemelle

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Toimintamme kasvaessa haemme Caritas Rovaniemelle
LÄHIHOITAJIA vammaistyöhön

Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan, ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Arvostamme aiempaa kokemusta vammais- ja/tai vanhustyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan. Työtä on tarjolla kaksi- ja kolmivuorotyönä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen.

Täytä sähköinen hakemus 6.9.2019 mennessä: Hae tehtävää tästä.

Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.

Lisätietoja antaa:

Palveluesimies Jonna Tuomikoski, etunimi.sukunimi@caritaslaiset.fi, 044 4684385 (parhaiten arkisin klo 12-14).

Työpaikan osoite: Lapinkatu 1