Avoin työpaikka: haemme laitoshuoltajaa Caritas Alppilaan ja Harjukiveen

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme laitoshuoltajaa Caritas Alppilan ja
Caritas Harjukiven tiloihin vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtäviin kuuluvat vammaisasukkaiden yhteisten tilojen ja asukkaiden asuntojen siivous, sekä avustaminen yleisissä arjen askareissa. Tehtävä edellyttää puhdistusalan tutkintoa sekä ohjaustaitoja, koska asuinhuoneiden siivous tapahtuu osin yhdessä asukkaiden kanssa. Kannustat ja osallistat asukkaitamme huolehtimaan oman asunnon siisteydestä ja omasta hyvinvoinnistaan. Tehtävään kuuluu myös viriketoiminnan järjestämien asukkaille kerran viikossa.

Hakemamme henkilö on luotettava, tunnollinen, asiakaspalveluhenkinen ja omaa hyvän suomen kielen taidon. Eduksi katsotaan kokemus vammaisten kanssa toimimisesta, mutta tärkeintä on reipas ja ennakkoluuloton asenne. Ajokortti sekä hygieniapassi ovat hakijalle eduksi.

Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja arjessa tukena ovat yksikön osaavat työkaverit. Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus. Tehtävän työaika on arkipäivisin aamuvuorossa ja työaikamuoto on jaksotyö. Työ alkaa tammikuussa 2020 tai sopimuksen mukaan.

Hakuaikaa tehtävään on 31.12. saakka. Täytä sähköinen hakemus tästä.

Lisätietoja antaa:
puh: 045 636 5160/siivoustyön esimies Soile Hirvonen