Avoin työpaikka: haemme päivätoiminnan ohjaajaa Ouluun

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme päivätoiminnan ohjaajaa pitkään sijaisuuteen

Haemme Oulusalossa sijaitsevaan Caritas Nestoriin päivätoiminnan ohjaajan sijaista määräaikaiseen työsuhteeseen. Oulunsalossa sijaitseva Caritas Nestori on ympärivuorokautista tehostettua asumispalvelua tarjoava aikuisneurologinen yksikkö. Päivätoiminnan ohjaaja vastaa asukkaille suunnatun päivätoiminnan tavoitteellisesta suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä muun henkilöstön kanssa. Tehtävään kuuluu myös osallistuminen talon arkiaskareisiin ja hoitotyöhön.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on tehtävään soveltuva AMK-tutkinto (esim. sosionomi AMK tai toimintaterapeutti AMK). Arvostamme vahvaa ammatillista näkemystä ja kehittävää työotetta, sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja. Kokemus neurologisesta asiakastyöstä katsotaan eduksi.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, tiimityötä tehdään hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin.

Työsuhde on määräaikainen ja alkaa sopimuksen mukaan, arvioitu päättymisajankohta on 31.8.2020. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Tehtävässä noudatettava koeaika ja palkkaus ovat yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukaisia. Lääkärintodistus soveltuvuudesta on esitettävä ennen työtehtävän vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 15.9.2019 mennessä: Täytä hakemus tästä

Täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimi nopeasti.

Tiedustelut:
Palveluesimies Johanna Venninen arkisin klo 10-14, puh. 050 370 7214.