Avoin työpaikka: haemme päivätoiminnan ohjaajaa Rovaniemelle

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme PÄIVÄTOIMINNAN OHJAAJAA
käynnistämään toimintaa Caritas Rovaniemelle

Haemme Caritas Rovaniemelle päivätoiminnan ohjaajaa toteuttamaan ja kehittämään syksyllä alkavaa päivätoimintaamme.

Päivätoiminnan ohjaaja vastaa asukkaille suunnatun päivätoiminnan tavoitteellisesta suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä muun henkilöstön kanssa. Lisäksi hän osallistuu talon arkiaskareisiin ja asiakastyöhön. Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on tehtävään soveltuva AMK-tutkinto (esim. sosionomi AMK tai toimintaterapeutti AMK). Eduksi katsotaan kokemus vammaistyöstä sekä päivätoiminnan ohjaamisesta. Arvostamme vahvaa ammatillista näkemystä päivätoiminnan kehittämiseksi, sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 10.9.2019 mennessä: Hae tehtävää tästä.

Tiedustelut:
Palvelupäällikkö Jonna Tuomikoski,
etunimi.sukunimi@caritaslaiset.fi, p. 044 468 4385 (parhaiten arkisin klo 12-14).

Työpaikan osoite: Lapinkatu 1, Rovaniemi