Avoin työpaikka: haemme palkanlaskijaa

Caritas tarjoaa kattavia asumis-, kotihoito- ja kuntoutuspalveluja erityisesti vanhuksille ja vammaisille Oulun seudulla ja Rovaniemellä. Olemme yleishyödyllinen ja hyvää tekevä, Oulussa vuonna 1998 perustettu palveluntuottaja. Palveluliiketoiminnasta syntyvät tuotot ohjataan Caritas-Säätiön kautta pohjoissuomalaisten vanhusten ja vammaisten hyväksi, ja meille onkin myönnetty Suomalaisen Työn Liiton Yhteiskunnallinen yritys-merkki. Yhteisöömme kuuluu noin 550 työntekijää ja iso joukko vapaaehtoisia. Olemme reilu työnantaja, jonka toimintaa ohjaavat vahvat arvot: lähimmäisenrakkaus, yhteisöllisyys, eettisyys ja vastuullisuus.

Haemme hallintopalvelutiimiimme
PALKANLASKIJAA
määräaikaiseen työsuhteeseen

Caritas-Säätiön hallintopalvelut tuottaa Caritas Yhteisöön kuuluville yhtiöille sisäisinä tukipalveluina henkilöstö- ja taloushallinnon sekä markkinoinnin ja viestinnän palveluita. Etsimme nyt tiimiimme palkkalaskennan hyvin hallitsevaa henkilöstöhallinnon ammattilaista.

Toivomme sinulta:

Tehtävän koulutusvaatimuksena on kaupallinen koulutus (esim. merkonomi tai tradenomi). Toivomme, että sinulla on jo useamman vuoden työkokemus palkanlaskennasta. Olet tiimityötaitoinen, joustava ja oma-aloitteinen. Käytössämme olevien Personec W- ja SympaHR-ohjelmistojen tuntemuksesta on tehtävän hoidossa hyötyä, ja erityisesti Excelin käyttö työsi tukena on sinulle tuttua. Yksityisen sosiaali- ja/tai terveyspalvelualan työehtosopimuksen tuntemus katsotaan myös eduksi.

Tehtävä on määräaikainen. Työ alkaa mahdollisimman pian ja kestää vähintään heinäkuun 2020 loppuun saakka. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen.

Työpaikan osoite on Kapellimestarinkatu 4, 90140 Oulu.

Haku:
Tehtävä on avoinna 20.12.2019 saakka. Tehtävää haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Hae tehtäävää tästä

(Hakijoita haastatellaan hakuaina ja valinta tehdään heti sopivan hakijan löydyttyä.)

Lisätiedot tehtävästä:
Lisätietoja tehtävästä antaa talousjohtaja Aino Kaisa Karjalainen, puh. 044 468 4242. Puhelintiedustelut 13.12. klo 12-14 ja 16.12. klo 9-11.