Avoin työpaikka: haemme henkilökohtaisia avustajia

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Haemme HENKILÖKOHTAISIA AVUSTAJIA vammaispalveluihin (3 tehtävää)

Palvelujemme kysynnän kasvaessa haemme Oulun alueelle henkilökohtaisia avustajia toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin. Avustajia haetaan Caritas Celestaan, Caritas Veturiin ja Caritas Luotsiin.

Tarjoamme asiakkaillemme tehostettua palveluasumista, yksilölliset palvelut tarpeen mukaan sekä apua kodin ulkopuolella. Tuemme asiakkaitamme elämään oman näköistä elämää, tuemme osallisuutta ja kunnioitamme jokaisen itsemääräämisoikeutta. Avustamisen ajankohdat pohjautuvat asiakkaan tarpeisiin ja toiveisiin.

Avustajan tehtävä ei edellytä tiettyä koulutusta, tärkeintä on kokemus vammaisten kanssa toimimisesta, reipas asenne ja kyky olla läsnä asiakkaan arjessa. Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja avustajalla on aina tukenaan asumisyksikön osaavat työkaverit.

Työyhteisönä Caritas on yhteisöllinen, jatkuvasti kehittyvä ja ketterä, ja jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Työ on kolmivuorotyötä.

Täytä sähköinen hakemus 11.10.2020 mennessä. Mainitse hakemuksessa, mihin yksikköön haet ensisijaisesti (Celesta, Veturi vai Luotsi).

Lisätietoja tehtävistä antaa:
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi