Avoin työpaikka: haemme kahta palveluesimiestä

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Toimintamme laajentuessa haemme asumispalveluihimme PALVELUESIMIESTÄ (2 tehtävää)

Haemme innostunutta ja kehittämismyönteistä palveluesimiestä. Palveluesimiehenä johdat asumispalveluyksikön jokapäiväistä toimintaa, sekä vastaat asiakas- ja läheisyhteistyöstä, työvuorosuunnittelusta ja palvelutoiminnan kehittämisestä yhdessä tiimisi kanssa. Lisäksi olet osa Caritaksen esimiestiimiä, jonka tehtävänä on kehittää palveluja ja koordinoida yhteistyötä eri palveluyksiköiden välillä.

Huolehdit omavalvontasuunnitelman mukaisen, laadukkaan ja turvallisen toiminnan toteutumisesta asumisyksikössä. Tärkeä osa tehtävääsi on yhteistyö asiakkaiden, omaisten sekä moninaisen yhteistyö- ja tukipalveluverkoston kanssa. Koordinoit ja kehität toimintaa niin, että asiakkaiden hyvä ja yksilöllinen elämä mahdollistuu. Toivomme sinulla olevan positiivinen ja ratkaisukeskeinen asenne työhön. Työajastasi noin puolet sisältää hoitotyötä.

Toinen esimiestehtävistä sijoittuu vanhuspalveluihin ja toinen vammaispalveluihin. Tehtävän kelpoisuusvaatimuksena on AMK-tutkinto (sairaanhoitaja, geronomi, sosionomi). Palveluesimieheltä edellytetään aiempaa työkokemusta sosiaalipalvelualan esimiestehtävistä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn kasvavassa ja kehittyvässä yhteisössä, tiimityötä hyvässä hengessä, koulutusmahdollisuuksia ja monipuolisia henkilöstöetuja. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva, aloitus sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Palkkaus on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valitun tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydestään ennen työsuhteen alkamista. Hakijan tulee olla rekisteröityneenä sosiaalihuollon ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden keskusrekisteri Suosikkiin tai Terhikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 11.10.2020 mennessä.

Mainitsethan hakemuksessa, oletko kiinnostunut vanhus- vai vammaispalveluista.

Lisätietoja tehtävistä antaa:
Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö 040 520 6211, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi