Avoin työpaikka: haemme kassatarjoilijaa

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Haemme Caritas Ravintoloihin KASSATARJOILIJAA Ouluun

Caritas Ravintolat tuottavat päivittäiset ateriapalvelut Caritaksen palvelukotien asukkaille ja sairaalan potilaille, sekä kaikille avoimia lounas- ja kahvilapalveluita. Caritaksella on kaksi lounasravintolaa ja yksi lounaskahvila Oulussa, sekä lounasravintola Rovaniemellä.

Kassatarjoilijan työtehtäviin kuuluu asiakaspalvelu, kahvilatuotteiden valmistaminen, lounaslinjastosta huolehtiminen, tilitykset ja kassatoiminnoista vastaaminen, omavalvonnasta huolehtiminen ja astiahuolto, sekä muut mahdolliset ravintolassa esiintyvät työtehtävät.

Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan peruskoulutuksen saanut aurinkoinen persoona. Tulet erilaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun, etkä pelkää kohdata asiakasta, ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi sekä oppimaan uutta.

Tarjoamme sinulle työtä yhteisössä, jonka työllä on merkitystä. Tehtävämme on tarjota maukasta ja ravitsevaa ruokaa, joka on osa hyvää hoitoa palvelukodeissamme. Lounasravintoloissamme tarjoamme ystävällisen ja henkilökohtaisen palvelun, sekä yhteisöllisen paikan kohdata ja viihtyä.

Työyhteisönä olemme yhteisöllinen, koko ajan kehittyvä ja ketterä paikallinen toimija. Tarjoamme työntekijöillemme erilaisia etuja, mahdollisuuksia lisäkoulutuksiin ja monipuolista virkistystoimintaa.

Kassatarjoilijan työsuhde alkaa lokakuussa ja on kokoaikainen äitiys- ja vanhempainvapaan sijaisuus. Työ saattaa sisältää lauantaivuoroja sekä iltatöitä. Palkkaus on työehtosopimuksen mukainen (Yksityisen sosiaalipalvelualan TES).

Täytä sähköinen hakemus 30.9.2020 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palveluesimies Suvi Patrikainen, puh. 050 407 4515 (soittoaika arkisin klo 13-16)