Avoin työpaikka: haemme kokkia

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaala- ja kuntoutuspalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Haemme KOKKIA vakituiseen työsuhteeseen

Caritas Ravintoloiden tehtävänä on tuottaa päivittäiset ateriapalvelut Caritaksen palvelukotien asukkaille ja sairaalan potilaille, sekä kaikille avoimia lounas- ja kahvilapalveluita. Caritaksella on kaksi lounasravintolaa Oulussa ja yksi Rovaniemellä. Lisäksi avaamme alkuvuodesta lounaskahvilan Tuiran hyvinvointikeskukseen.

Haemme nyt kokkia Caritas-Kodin palvelukeskuksessa sijaitsevaan Ravintola Caritakseen. Kokin työtehtäviin kuuluu ruuanvalmistus, tavaroiden tilaaminen ja kuormien purku, omavalvonnasta huolehtiminen, astiahuolto ja muut keittiöllä esiintyvät työtehtävät. Olethan valmis myös toimimaan tarvittaessa asiakaspalvelutyössä.

Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan peruskoulutuksen suorittanut aurinkoinen persoona. Tulet erilaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun, etkä pelkää kohdata asiakasta, ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi sekä oppimaan uutta.

Tarjoamme sinulle työtä yhteisössä, jonka työllä on merkitystä. Tehtävämme on tarjota maukasta ja ravitsevaa ruokaa, joka on osa hyvää arkea ja hoitoa palvelukodeissamme. Lounasravintoloissamme tarjoamme ystävällisen ja henkilökohtaisen palvelun, sekä yhteisöllisen paikan kohdata ja viihtyä.

Työyhteisönä olemme yhteisöllinen, koko ajan kehittyvä ja ketterä paikallinen toimija. Tarjoamme työntekijöillemme erilaisia etuja, mahdollisuuksia lisäkoulutuksiin ja monipuolista virkistystoimintaa.

Kokin työsuhde alkaa helmikuussa 2020 ja on kokoaikainen, vakituinen työsuhde. Työ sisältää lauantaivuoroja sekä mahdollisuus iltatöihin. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot ovat työehtosopimuksen mukaisia. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES, joka sisältää mm. lauantailisät.

Työpaikan osoite: Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo 26.1.2020 mennessä sähköisellä lomakkeella.

Hae tehtävää tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palveluesimies Suvi Lindholm, puh. 050 407 4515 (soittoaika arkisin klo 13-16)