Avoin työpaikka: haemme lähihoitajia asumispalveluihin

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Toimintamme laajentuessa haemme LÄHIHOITAJIA (5 tehtävää) asumispalveluihin Ouluun

Etsimme nyt lähihoitajia Caritaksen vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin Ouluun. Asiakkaamme ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, moni- ja liikuntavammaisia henkilöitä, sekä neurologisesti sairaita ja vammautuneita henkilöitä. Asumisvaihtoehdot vaihtelevat yhteisöllisestä ja kodinomaisesta palvelukotiasumisesta omiin esteettömiin asuntoihin. Toteutamme kaikkiin asumiskohteisiimme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut. Tarjoamme tukea myös omiin vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa ja virkistävää yhteistä toimintaa.

Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Tehtävässä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 25.10.2020 mennessä ja kerro, kiinnostaako sinua erityisesti vanhus- vai vammaistyö. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Lisätietoja tehtävästä antavat:

Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, 040 520 6211, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi