Avoin työpaikka: haemme lähihoitajia Rovaniemelle

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalvelu Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille asumispalveluja, kotiin vietäviä palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Toimintamme kasvaessa haemme Caritas Rovaniemelle
LÄHIHOITAJIA vammaistyöhön (2 tehtävää)

Asiakkaamme ovat pääasiassa kehitysvammaisia ja neurologisesti vammaisia henkilöitä. He asuvat omassa asunnossaan, ja tarjoamme heille yksilölliset asumispalvelut kotiin sekä apua kodin ulkopuolella. Talossa on runsaasti yhteistä tilaa asukkaiden monipuoliseen yhteisölliseen toimintaan. Tuemme asukkaitamme elämään oman näköistä elämää heidän itsemääräämisoikeuttaan kunnioittaen.

Arvostamme aiempaa kokemusta vammaistyöstä, joustavuutta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan. Työtä on tarjolla kaksi- ja kolmivuorotyönä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen.

Hakuaika 27.9.20 asti. Hae tehtävää tästä.
(Huomioithan, että haastatteluita järjestetään jo hakuaikana ja paikat voidaan täyttää sopivien hakijoiden löydyttyä.)

Lisätietoja:

Sähköpostitse jonna.tuomikoski@caritaslaiset.fi