Avoin työpaikka: haemme laitoshuoltajaa kesäsijaisuuteen

Haemme laitoshuoltajaa kesäsijaisuuteen ajalle 6.7.-28.8.2020

Siivoustyön kohteena ovat Oulunsalossa sijaitsevat vammaisten palvelukodit Caritas Luotsi ja Caritas Nestori (ajalla 6.- 31.7) sekä Caritas Kippari Linnanmaalla (ajalla 1. -28.8.)

Työtehtäviin kuuluvat asukkaiden yhteisten tilojen ja asukkaiden asuntojen siivous, sekä avustaminen yleisissä arjen askareissa. Tehtävä edellyttää puhdistusalan tutkintoa sekä ohjaustaitoja, koska asuinhuoneiden siivous tapahtuu osin yhdessä asukkaiden kanssa. Kannustat ja osallistat asukkaitamme huolehtimaan oman asunnon siisteydestä ja omasta hyvinvoinnistaan.

Hakemamme henkilö on luotettava, tunnollinen, asiakaspalveluhenkinen ja omaa hyvän suomen kielen taidon. Eduksi katsotaan kokemus vammaisten kanssa toimimisesta, mutta tärkeintä on reipas ja ennakkoluuloton asenne. Ajokortti sekä hygieniapassi ovat hakijalle eduksi.

Tehtävään annetaan hyvä perehdytys ja arjessa tukena ovat yksikön osaavat työkaverit. Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä, ketterä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä hengessä.

Työsuhde on määräaikainen. Työaika on arkisin klo 7-15 välillä. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimus.

Hakuaikaa tehtävään on 7.6. saakka. Täytä sähköinen hakemus tästä

Lisätietoja antaa:

Siivoustyön esimies Soile Hirvonen, puh: 045 636 5160/soile.hirvonen@caritaslaiset.fi