Avoin työpaikka: haemme laitoshuoltajaa Ouluun

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalvelu Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille asumispalveluja, kotiin vietäviä palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Siivouspalvelujemme kysynnän kasvaessa haemme LAITOSHUOLTAJAA vakituiseen työsuhteeseen.

Tarjoamme monipuolisia siivouspalveluja asiakkaidemme kodeissa ja Caritaksen asumispalveluissa. Meillä siivoojat näkyvät arjessa ja ovat tärkeä osa yhteisöä.  Asiakkaamme ovat pääasiassa ikäihmisiä ja vammaisia, mikä tuo työhön myös sosiaalisen ulottuvuuden. Monelle oma siivooja tulee tutuksi viikoittaisilla käynneillä ja samalla vaihdetaan kuulumiset.

Hakemallamme henkilöllä on puhdistusalan koulutus, siivoustyön kokemusta ja hyvät asiakaspalvelutaidot. Ajokortti on eduksi. Tarjoamme vaihtelevaa ja itsenäistä työtä, sekä hyvät laitteet ja välineet työn tekemisen tueksi. Tarjoamme mahdollisuuden koulutuksiin, aktiivista virkistystoimintaa ja henkilöstöetuja. Meillä tehdään työtä hyvässä tiimihengessä.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työ on päivätyötä. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työ alkaa lokakuun alussa tai sopimuksen mukaan.

Hakeminen: Hae tehtävää 4.10. mennessä tällä sähköisellä hakulomakkeella. (Huom! Haastattelemme hakijoita jo hakuajalla)

Lisätietoja tehtävästä antaa: Siivousesimies Soile Hirvonen-Katiska, puh. 045 636 5160