Avoin työpaikka: haemme päivätoiminnan ohjaajaa sijaisuuteen

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaalapalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaistamme suosittelee meitä!

Haemme PÄIVÄTOIMINNAN OHJAAJAA sijaisuuteen

Haemme Oulunsalossa sijaitsevaan Caritas Luotsiin päivätoiminnan ohjaajan sijaista määräaikaiseen työsuhteeseen. Caritas Luotsi on ympärivuorokautista tehostettua asumispalvelua tarjoava kehitysvammaisten ihmisten asumisyksikkö. Päivätoiminnan ohjaaja vastaa asukkaille suunnatun päivätoiminnan tavoitteellisesta suunnittelusta ja toteutuksesta yhdessä muun henkilöstön kanssa. Tehtävään kuuluu myös osallistuminen talon arkiaskareisiin ja hoitotyöhön.

Tehtävän koulutusvaatimuksena on tehtävään soveltuva AMK-tutkinto (esim. sosionomi AMK tai toimintaterapeutti AMK). Arvostamme vahvaa ammatillista näkemystä ja kehittävää työotetta, sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja. Kokemus kehitysvammatyöstä katsotaan eduksi.

Työsuhde on määräaikainen (kesto vähintään 4 kuukautta, mutta työ voi jatkua pidempäänkin) ja työ alkaa 1.10.2020. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Tehtävässä noudatettava koeaika ja palkkaus ovat yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukaisia. Lääkärintodistus soveltuvuudesta on esitettävä ennen työtehtävän vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Suosikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 6.9.2020 mennessä osoitteessa: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?ac6d5059

Tiedustelut: Palveluesimies Katja Lammi, 044 468 4330, katja.lammi@caritaslaiset.fi

Työpaikan osoite: Pappilantie 5, Oulunsalo