Avoin työpaikka: haemme sairaanhoitajaa vanhustyöhön Ouluun

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaala- ja kuntoutuspalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Haemme SAIRAANHOITAJAA vanhustyöhön

Haemme Caritas Annansilmään ja Caritas Willa Lupiiniin (ikäihmisten palvelukoti) sairaanhoitajaa määräaikaiseen työtehtävään.

Työ on monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä ja toimit palvelukodin tiimin sairaanhoidollisena asiantuntijana. Yhdessä muun palvelukodin henkilökunnan kanssa sairaanhoitajat varmistavat, että asiakkaamme saavat hyvää hoitoa ja heidän arkensa on turvallista ja mielekästä. Työtehtäviin kuuluvat mm. asukkaiden lääkehoidosta huolehtiminen, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmien päivittäminen sekä laaja-alainen yhteistyö verkostossa. Lisäksi osallistut talon arkiaskareisiin ja muuhun hoitotyöhön.

Tehtävä edellyttää sairaanhoitajan tutkintoa. Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Työsuhde kestää elo-syyskuuhun 2020 ja alkaa mahdollisimman pian tai sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Terhikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 28.01.2020 mennessä. Täytä hakemus tästä

Tiedustelut:
Lisätietoja tehtävästä antavat ma-pe klo 10:00-14:00:
Palvelupäällikkö Eija Anttila, 045 805 5858,
Henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850