Avoin työpaikka: haemme sairaanhoitajaa vammaistyöhön

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Haemme SAIRAANHOITAJAA vammaispalveluihin

Haemme Pateniemessä sijaitsevaan Caritas Maininkiin ja Caritas Kiuruun sairaanhoitajaa toistaiseksi voimassa olevaan työtehtävään. Asiakkaamme ovat kehitysvammaisia sekä vaikeavammaisia henkilöitä, joille tarjoamme tehostettua asumispalvelua, vammaispalvelulain mukaiset palvelut yksilöllisen tarpeen mukaan sekä mukavaa yhdessä tekemistä aktiivisessa yhteisössämme.

Työ sisältää monipuolista ohjaus-, hoito- ja kuntoutustyötä ja toimit palvelukodin tiimin sairaanhoidollisena asiantuntijana. Yhdessä muun palvelukodin henkilökunnan kanssa sairaanhoitajat varmistavat, että asiakkaamme saavat hyvää hoitoa ja heidän arkensa on turvallista ja mielekästä. Työtehtäviin kuuluvat mm. asukkaiden lääkehoidosta huolehtiminen, palvelu- ja kuntoutussuunnitelmien päivittäminen sekä laaja-alainen yhteistyö verkostossa. Lisäksi osallistut talon arkiaskareisiin ja muuhun hoitotyöhön.

Tehtävä edellyttää sairaanhoitajan tutkintoa. Arvostamme aitoa kiinnostusta vammaistyöhön, itsenäistä työotetta sekä hyviä yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitoja.

Työyhteisönä Caritas on jatkuvasti kehittyvä ja yhteisöllinen, jossa tehdään tiimityötä hyvässä yhteishengessä. Tarjoamme työntekijöillemme mahdollisuuden koulutuksiin, kannustavia henkilöstöetuja sekä aktiivista virkistystoimintaa.

Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa sopimuksen mukaan. Työ on pääsääntöisesti päivätyötä. Palkkaus on yksityisen sosiaalipalvelualan TES:n mukainen. Tehtävässä on 6 kuukauden koeaika. Lääkärintodistus soveltuvuudesta esitettävä ennen työn vastaanottamista ja hakijan on oltava rekisteröityneenä Terhikkiin.

Täytä sähköinen hakemus 07.10.2020 mennessä.

Tiedustelut:
Lisätietoja tehtävästä antavat palveluesimies Susanna Rojola, 044 468 4351, susanna.rojola@caritaslaiset.fi sekä henkilöstökoordinaattori Hanna-Riikka Pöppönen, 040 354 9850, hanna-riikka.popponen@caritaslaiset.fi