Haemme kesäsijaisia Caritas Sairaalaan

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaala- ja kuntoutuspalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

HAEMME HOITAJIA KESÄTÖIHIN CARITAS SAIRAALAAN OULUUN

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia kesätöihin Caritas Sairaalaan. Sairaalassamme on 27 potilaspaikkaa erikoissairaanhoidosta jatkohoitoon tuleville. Tarjoamme lyhytaikaista vuodeosastohoitoa, kuntoutusta ja saattohoitoa. Sairaalassamme edustettuina olevat osaamisalueet ovat yleislääketiede ja geriatria. Lisäksi meillä on erityisosaamista kivunhoidosta sekä kroonisten ja akuuttien haavapotilaiden hoidosta. Meillä saat arvokasta työkokemusta sekä sisätaudeista että kirurgiasta.

Tehtävä sisältää monipuolista potilastyötä asiakkaamme avuntarpeesta riippuen. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Tarjoamme kesäsijaisuuksia touko-elokuun väliselle ajalle. Otamme toiveesi ajankohdasta huomioon. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi.

Lähihoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Lähihoitajan perusopinnot/KaOs ja HyTo -opintokokonaisuudet suoritettuina
  • Työnantaja arvioi, onko hakijalla suoritettujen opintojen perusteella riittävät edellytykset tehtävän hoitamiseen.

Sairaanhoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Sairaanhoitajaopiskelija voi toimia lähihoitajan sijaisena, kun opintopisteitä on n. 100.
  • Sairaanhoitajan sijaisena voi toimia kokeneen sairaanhoitajan ohjaamana, kun opintopisteitä on 140.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen terveyspalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 31.3.2020 mennessä ja kerro, miksi haluaisit kesätöihin Caritakseen. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Hae lähihoitajan sijaisuutta tästä

Hae sairaanhoitajan sijaisuutta tästä