Haemme kesäsijaisia kotihoitoon

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaala- ja kuntoutuspalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

HAEMME HOITAJIA KESÄTÖIHIN CARITAKSEN KOTIHOITOON OULUUN

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia kesätöihin 2020 Caritaksen kotihoitoon. Tarjoamme kotihoitoa pääasiassa Caritaksen palvelutaloissa asuville ikäihmisille. Jokaisessa talossa toimii oma kotihoidon tiimi, joten opit tuntemaan asiakkaasi hyvin. Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme yksilölliseen avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Tarjoamme kesäsijaisuuksia touko-elokuun väliselle ajalle. Otamme toiveesi ajankohdasta huomioon. Työ on kaksi- ja kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan vanhustyöhön ja kotihoitajan työtehtäviin. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Lähihoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Lähihoitajan perusopinnot/KaOs ja HyTo -opintokokonaisuudet suoritettuina
  • Työnantaja arvioi, onko hakijalla suoritettujen opintojen perusteella riittävät edellytykset tehtävän hoitamiseen.

Sairaanhoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Sairaanhoitajaopiskelija voi toimia lähihoitajan sijaisena, kun opintopisteitä on n. 100.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja tehdä yhdessä asiakkaan tahdissa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 31.3.2020 mennessä ja kerro, miksi ja mihin ajankohtaan haluaisit kesätöihin Caritaksen kotihoitoon. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla, ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Täytä hakemus tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 050 413 0809, outi.kaiponen@caritaslaiset.fi

Tutustu myös näihin:

Kotihoidon työntekijämme kertovat työstään – katso videot

Tutustu Caritaksen kotihoitopalveluihin

Tutustu Caritaksen palvelutaloihin