Haemme kesäsijaisia siivouspalveluihimme

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaala- ja kuntoutuspalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

Haemme kesäsijaisia siivoustiimiimme (5 tehtävää)

Caritas on siivonnut oululaisia koteja jo vuodesta 2003 lähtien. Olemme erikoistuneet ikäihmisten ja vammaisten henkilöiden kotisiivouksiin. Meille on tärkeää kohdata asiakas ystävällisesti, hänen kotiaan ja yksityisyyttään kunnioittaen. Vastaamme myös Caritaksen omien palvelutilojen puhtaudesta.

Hakemamme henkilö on puhdistusalan koulutuksen saanut tai alan opiskelija. Perehdytämme sinut hyvin tehtävään. Olet luotettava, tunnollinen, asiakaspalveluhenkinen ja omaat hyvän suomen kielen taidot. Ajokortti sekä aikaisempi siivoustyökokemus katsotaan eduksi.

Tarjoamme Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisen palkan. Työaika on arkisin aamuvuorossa.

Lähetä sähköinen hakemus 31.3.2020 mennessä: Täytä hakemus tästä

Lisätietoja antaa:
Palveluesimies Soile Hirvonen, puh. 045 636 5160/ soile.hirvonen@caritaslaiset.fi