Haemme kesäsijaisia vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin

Caritas on oululainen sosiaali- ja terveysalan palveluntarjoaja ja diakoniasäätiö. Toimimme vanhusten ja vammaisten hyvän elämän puolesta Pohjois-Suomessa. Olemme jo kahdenkymmenen vuoden ajan toimineet tukea ja apua tarvitsevien ihmisten hyväksi. Tarjoamme monipuolisia asumispalveluja, kotihoitoa sekä sairaala- ja kuntoutuspalveluja. Yhteisötoimintamme edistää asiakkaidemme aktiivista toimijuutta ja osallisuutta yhteiskunnassa. Meillä työskentelevät 550 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä.

Meille on myönnetty Yhteiskunnallinen yritys -merkki, joka kertoo toimintamme vastuullisuudesta. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä!

HAEMME HOITAJIA KESÄTÖIHIN ASUMISPALVELUIHIMME OULUUN

Etsimme nyt lähi- ja sairaanhoitajia kesätöihin Caritaksen vanhusten ja vammaisten asumispalveluihin. Asiakkaamme ovat muistisairaita tai liikuntarajoitteisia ikäihmisiä, moni- ja liikuntavammaisia henkilöitä, sekä neurologisesti sairaita ja vammautuneita henkilöitä. Asumisvaihtoehdot vaihtelevat yhteisöllisestä ja kodinomaisesta palvelukotiasumisesta omiin esteettömiin asuntoihin. Toteutamme kaikkiin asumiskohteisiimme asiakkaiden tarvitsemat yksilölliset palvelut. Tarjoamme tukea myös omiin vapaa-ajan harrastuksiin osallistumisessa ja virkistävää yhteistä toimintaa.

Tehtävä sisältää monipuolista asiakastyötä jokaisen asiakkaamme avuntarpeeseen vastaten. Meillä tehdään tiimityötä hyvässä hengessä toisia auttaen ja tukien.

Tarjoamme kesäsijaisuuksia touko- elokuun väliselle ajalle. Otamme toiveesi ajankohdasta huomioon. Työ on kolmivuorotyötä. Käytössämme on autonominen työvuorosuunnittelu, joten pääset vaikuttamaan omaan työhösi. Caritaksessa työskentely antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiivisille ja motivoituneille työntekijöille.

Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Edellytämme työntekijöiltämme kykyä kohdata jokainen asiakas arvostaen ja yksilöllisesti. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin.

Lähihoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Lähihoitajan perusopinnot/KaOs ja HyTo -opintokokonaisuudet suoritettuina
  • Työnantaja arvioi, onko hakijalla suoritettujen opintojen perusteella riittävät edellytykset tehtävän hoitamiseen.

Sairaanhoitajaopiskelija voi hakea lähihoitajan sijaisuuteen suoritettuaan seuraavat opinnot:

• Sairaanhoitajaopiskelija voi toimia lähihoitajan sijaisena, kun opintopisteitä on n. 100.

Tarjoamme työtä, jossa sinulla on aikaa kohdata asiakkaat aidosti, olla läsnä ja toimia yhdessä asiakkaan kanssa. Edistämme jokaisen asiakkaamme mahdollisuutta elää omannäköistä aktiivista elämää. Panostamme perehdyttämiseesi ja saat aina tukea työkavereiltasi ja esimieheltäsi.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Sijaisuudet alkavat sopimuksen mukaan ja niissä noudatetaan koeaikaa.

Täytä sähköinen hakemus 31.3.2020 mennessä ja kerro, miksi ja mihin ajankohtaan haluaisit kesätöihin Caritakseen. Kerro myös kiinnostaako sinua erityisesti vanhus- vai vammaistyö. Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtäviä sitä mukaa kun sopiva työntekijä löytyy.

Täytä hakemus tästä

Lisätietoja tehtävästä antavat asumisen palvelupäälliköt:

Palvelupäällikkö Sinikka Sirviö, 040 520 6211, sinikka.sirvio@caritaslaiset.fi
Palvelupäällikkö Eija Anttila 045 805 5858, eija.anttila@caritaslaiset.fi.

Tutustu myös näihin:

Työntekijämme kertovat työstään – katso videot

Tutustu Caritaksen asumispalveluihin