Haemme kokkia Ravintola Caritakseen

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen.

Olemme osa Diakonissalaitoksen yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme KOKKIA Ravintola Caritakseen
määräaikaiseen työsuhteeseen.

Caritas Ravintoloiden tehtävänä on tuottaa päivittäiset ateriapalvelut Caritaksen asumispalveluiden asiakkaille ja sairaalan potilaille, sekä kaikille avoimia lounas- ja kahvilapalveluita. Caritaksella on kaksi lounasravintolaa ja kaksi kahvilaa Oulussa ja yksi ravintola Rovaniemellä.

Haemme kokkia Caritas-Kodin palvelukeskuksessa sijaitsevaan Ravintola Caritakseen. Kokin työtehtäviin kuuluu ruuanvalmistus, tavaroiden tilaaminen ja kuormien purku, omavalvonnasta huolehtiminen, astiahuolto ja muut keittiöllä esiintyvät työtehtävät. Olethan valmis myös toimimaan tarvittaessa asiakaspalvelutyössä. Keittiössämme on käytössä uudet ja nykyaikaiset laitteet – keittiömme remontoitiin kesällä 2020.

Olet vastuuntuntoinen, tiimityötaitoinen ja oma-aloitteinen ravintola-alan peruskoulutuksen suorittanut aurinkoinen persoona. Tulet erilaisten ihmisten kanssa hyvin juttuun etkä pelkää kohdata asiakasta ja olet kiinnostunut kehittämään omaa työtäsi sekä oppimaan uutta.

Tarjoamme sinulle työtä yhteisössä, jonka työllä on merkitystä. Tehtävämme on tarjota maukasta ja ravitsevaa ruokaa, joka on osa hyvää arkea ja hoitoa palvelukodeissamme. Lounasravintoloissamme tarjoamme ystävällisen ja henkilökohtaisen palvelun, sekä yhteisöllisen paikan kohdata ja viihtyä.

Työyhteisönä olemme yhteisöllinen, koko ajan kehittyvä ja ketterä paikallinen toimija. Tarjoamme työntekijöillemme monipuolisia henkilöstöetuja, mahdollisuuksia lisäkoulutuksiin ja monipuolista virkistystoimintaa.

Kokin työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja on kokoaikainen, määräaikainen työsuhde.  Työsuhteen kesto 31.12.2021 saakka, mahdollisuuksia työn jatkoon myös sen jälkeen. Työ saattaa sisältää lauantai- ja iltavuoroja satunnaisesti. Palkkaus ja muut työsuhteen ehdot ovat työehtosopimuksen mukaisia. Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES, joka sisältää mm. lauantailisät.

Työpaikan osoite: Caritas-Koti, Kapellimestarinkatu 2, 90140 Oulu

Hae  tehtävää 6.12. mennessä. Täytä sähköinen hakemus tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa:
Palveluesimies Suvi Patrikainen, puh. 050 407 4515 (soittoaika arkisin klo 13-16)