Haemme kotihoidon yöpartioon lähihoitajaa

Caritas Palvelut Oy tarjoaa monipuolisia sosiaali- ja terveyspalveluja Pohjois-Suomessa. Tarjoamme vanhuksille ja vammaisille monipuolisia asumispalveluja, kotiin annettavia palveluja sekä sairaalapalveluja. Lisäksi meillä on omat ateria- ja siivouspalvelut. Meillä työskentelevät 600 ammattilaista mahdollistavat asiakkaidemme hyvää arkea joka päivä. Toimimme ihmisläheisesti ja asiakasta arvostaen. Teemme työmme aina mahdollisimman hyvin, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme: 86 % asumispalvelujemme asiakkaista suosittelee meitä ja kotihoitomme sai arvosanan 9,1/10!

Olemme osa Helsingin Diakonissalaitoksen säätiön yhteiskunnallista konsernia. Olemme reilu työnantaja ja panostamme pitkäjänteisesti työntekijöidemme työhyvinvointiin, työoloihin ja koulutukseen.

Haemme LÄHIHOITAJAA kotihoidon yöpartioon

Yöhoitaja huolehtii kotihoidon asiakkaidemme perustarpeista ja turvallisuudesta yöaikaan. Yöhoitaja tekee suunniteltuja asiakaskäyntejä hoito- ja palvelusuunnitelman mukaisesti sekä vastaa asiakkaiden turvapuhelimista ja poistumisvalvontalaitteista tulleisiin hälytyksiin. Tarvittaessa yöhoitaja auttaa myös Caritaksen palvelukoteja.

Työ on liikkuvaa työtä Oulun alueella. Tehtävässä ajokortti on välttämätön, omaa autoa ei edellytetä. Perehdytämme sinut tehtävääsi ja toimintaamme ennen yötyön aloittamista.

Tehtävän hoitamisessa vaaditaan kykyä sopeutua muuttuviin tilanteisiin ja itsenäiseen työskentelyyn, vastuuntuntoisuutta ja luotettavuutta. Toivomme, että osaat nähdä tehtäväsi asiakaspalvelijana. Sinulla on myös hyvät tiimityöskentelytaidot ja olet omalta osaltasi rakentamassa työyhteisöösi hyvää ilmapiiriä. Olet innokas oppimaan uutta ja tartut rohkeasti uusiin haasteisiin. Eduksesi katsotaan kokemus yöpartiotoiminnasta sekä laaja-alainen osaaminen sekä vanhus- että vammaistyöstä.

Toistaiseksi voimassa olevan tehtävän koulutusvaatimuksena on lähi- tai perushoitajan tutkinto sekä Suosikki-rekisteröinti. Työ on pääasiassa yötyötä. Työskentely kotihoidossa antaa sinulle erinomaisen näköalapaikan monipuoliseen vanhus- ja vammaistyöhön. Isona talona meillä avautuu monenlaisia uramahdollisuuksia aktiiviselle ja motivoituneelle työntekijälle.

Käytössämme on Yksityisen sosiaalipalvelualan TES. Työsuhde alkaa tammikuun aikana tai sopimuksen mukaan ja siinä noudatetaan koeaikaa.

Tehtävää voi hakea sähköisellä hakemuksella 29.11. asti. Täytä sähköinen hakemus tästä

Toimi nopeasti, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla ja täytämme tehtävän sopivan työntekijän löytyessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Kotihoidon palvelupäällikkö Outi Kaiponen, 044 468 4302, outi.kaiponen@caritaslaiset.fi